חצור: מיליון וחצי שקלים לשיוף מבני חינוך

לקראת שנה”ל שבפתח, בחצור הגבירו את ההשקעה בשיפוץ מבני חינוך.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, משקיעה מועצת חצור הגלילית סכומים גדולים במיוחד בחידוש ושיפוץ המבנים. גגות גני ילדים עברו איטום מחדש, ובמקביל הותקנו מזגנים, פרגולות, הצללות ודודי שמש חדשים, כיתות בבתי הספר הונגשו לליקויי שמיעה. זאת לצד להפכה פדגוגית והצמדות לתוכנית האסטרטגית.

פתיחת שנת הלימודים תשפ”ג כבר נמצאת בפינה ולקראת יציאתה לדרך משקיעה מועצת חצור הגלילית כ-1.5 מיליון שקל בחידוש ושדרוג גני הילדים ובתי הספר. במהלך הקיץ הכינו באגף החינוך בשיתוף האגף הטכני בהובלת דני ראש, תשתיות ובינוי במועצה המקומות את מוסדות החינוך לשנת הלימודים החדשה. גגות גני ילדים עברו איטום מחדש, ובמקביל הותקנו מזגנים, פרגולות, הצללות ודודי שמש חדשים. כמו כן, הוכנס חול ים לארגזי חול כל גני הילדים במועצה. דגש מיוחד הושם על תיקון ליקויי בטיחות וטופלו מבנים עם בעיות רטיבות. הגידול המתמשך ברישום התלמידים לבתי הספר הוביל להנגשת הכיתות ללקויי שמיעה (תקרה אקוסטית ודלתות פלדלת מיוחדות) ולשבילי גישה חדשים בחטיבה הצעירה. לצד עבודות פיזיות אלו השנה ימשיכו לפעול באגף החינוך להחדרת התוכנית האסטרטגית והמשך קידום החינוך.

תלמידי ישיבת אמי”ת בחצור



מנהל אגף החינוך במועצת חצור הגלילית, איתן בר-דרור: “אנחנו נערכים בשיא הכוח והמרץ לשנה החדשה. מבחינה פדגוגית, נערכים לספק העשרה עם תוכניות תוספתיות שישפרו את החינוך בחצור. מבחינה לוגיסטית, נעשה עבודת עומק בתחום הביטחון כדי שגני הילדים והכיתות יהיו נעימות, בטוחות ומוכנות לקראת שנת הלימודים שבפתח. אנחנו מאיישים גם את כל כוח האדם כדי לפתוח שנה כסדרה”.

ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סויסה: “שנת הלימודים בפתח ואנחנו עושים הכל על מנת שהילדים יפתחו את השנה בצורה הכי בטוחה, נעימה, מקצועית ומזמינה. נשמור ונעצים את ההישגים הלימודיים, נפעל על מנת שאחוזי הזכאים לבגרות והבגרויות האיכותיות ימשיכו לזנק ולהוביל גם ברמה הארצית עם מתן יחס אישי והקפדה על כל תלמיד ותלמידה”.

גן דקל בחצור