כדורגל: נקודה ראשונה לקרית שמונה בגביע הטוטו

עירוני קרית שמונה סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול בני סכנין.

תשעה ימים לאחר שנחלה הפסד 1:0 במשחק מול הפועל חדרה במסגרת גביע הטוטו, עירוני קרית שמונה זכתה הערב בנקודה ראשונה במפעל, זאת לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול בני סכנין, אותו היא נאלצה לארח באצטדיון “גרין” בנוף הגליל, מאחר והאצטדיון בקרית שמונה טרם אושר ע”י מנהלת הליגות לקיום משחקים רשמיים.

בני סכנין התייצבה למשחק עם מספר “אקסים” ובהם, המאמן חיים סילבס, השוער גד עמוס והשחקן רועי שוקרני. קרית שמונה התייצבה ללא השוער הפצוע, דז’וגאס ברטקוש, שאת מקומו תפס שוער המשנה, נדב זמיר.  קרית שמונה עלתה לא בהרכבה החזק ביותר, שכן במחצית השניה של המשחק שולבו הבלם עאיד חבשי והקשר רועי קהת. חוליית ההתקפה כללה את מוחמד שאקר, ג’וזף מבונג ואיתמר שבירו.

בני סכנין הצליחה לחולל מהפך במחצית השניה, זאת לאחר שבדקה ה-41 מסירה של נועם כהן מצאה את מוחמד שאקר בלתי מכונסה ברחבת סכנין וזה בעט לרשת וקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 0:1 לקרית שמונה. סכנין כבשה שער שוויון בדקה ה-48, זאת לאחר שכדור חופשי מרגלו של מרוואן קבהא פגע בחומת קרית שמונה, שינה כיוון, חדר לרשת וקבע 1:1. בדקה ה-67 הושלם המהפך עם שער מרהיב של ניקולאי קרדוסו בבעיטה מ-20 מטרים, בסיומה סכנין עלתה ליתרון 1:2. שתי דקות לאחר מכן, אופיר בנבנישתי, שעלה בהרכב כבלם לצידו של איתי בן שבת, עלה לעזרת ההתקפה וכבש שער ממטרים ספורים, שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 2:2. 

כבש שער יתרון. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)