חצור וקרית שמונה מארחות באהבה

יוזמה מבורכת פותחת את בתיהם של תושבי היישובים לאירוח תושבים מהדרום.

מבצע ׳עלות השחר׳ למאבק בארגון הטרור הג’יהאד האיסלמי אינו מותיר את ראשי הרשויות בגליל אדישים, חלקם כבר פרסמו תוכניות לאירוח תושבים מעוטף עזה ודרום הארץ, שמצויים בקו האש.

ביום שישי קיים ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה הערכת מצב מיוחדת במהלכה הוחלט על סיוע לתושבי הדרום. משפחות החפצות להצפין ולהתארח בחצור הגלילית ללא עלות מוזמנות לפנות לפייסבוק ׳מועצה מקומית חצור הגלילית׳ או החל מיום א בבוקר למוקד העירוני בטלפון: 046916999 או בוואטסאפ ל-0529691107. ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה: קהילת חצור מתורגלת במתן סיוע לכל הנדרש ובעבר התגייסנו גם לסייע לאחינו תושבי הדרום. הערבות ההדדית והסיוע הם ערכי יסוד חשובים ומרכזיים אצלנו ונשמח לסייע ולקלוט את כל מי שצריך. אנו מחזקים את ידיי צה״ל ומחבקים את התושבים״.


במוצאי השבת פרסמה עיריית קרית שמונה מסר מחבק לטובת תושבי עוטף עזה והדרום: קרית שמונה מזמינה את תושבי הדרום להתארח אצלנו בארץ הצפון. אנו פותחים הערב את מבצע “מארחים באהבה”, כדי לחבק את תושבי עוטף עזה והדרום בשעות ובימים הקשים העוברים עליהם. אנו מזמינים את תושבי העיר קריית שמונה שמעוניינים לפתוח את ביתם למשפחות מהדרום, ליצור עימנו קשר החל ממחר בטלפון מספר: 04-6036800 או למלא את הלינק המצ”ב, להשאיר פרטים ואנו כבר ניצור עימכם קשר.

תושבי הדרום המעוניינים להתארח ולהתאוורר בקריית שמונה מוזמנים גם הם להתקשר למספר הנ”ל. צוות העירייה והמתנ”סים כבר ידאגו לחבר בין התושבים המבקשים לארח לבין המבקשים להתארח. כל פעילויות הקיץ בקריית שמונה פתוחות לתושבי הדרום ללא תשלום ובתיאום מראש!

ראש העיר אביחי שטרן: “שולח חיבוק חם לתושבי הדרום ומחזק את חיילי צה”ל וכוחות הביטחון בפעילותם החשובה. קריית שמונה שחוותה בעבר ימים קשים, ידועה בתושביה החמים שיפתחו את בתיהם לאירוח משפחות מהדרום. אנחנו מזמינים את המשפחות מעוטף עזה ומהדרום להגיע אלינו לקריית שמונה להתאווררות. נארח אתכם מכל הלב”.משפחות המעוניינות לארח משפחות מהדרום ולהצטרף למיזם “מארחים באהבה” מתבקשות למלא את השאלון המצורף: https://forms.gle/hvbTWycx7CjG8FqL8

מי כמוהם מכירים את המציאות הביטחונית המורכבת? תושבי קרית שמונה בהפגנת הזדהות עם תושבי הדרום (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)