שוחים ושוחות מחיל אל חיל

הדור הצעיר של אגודת שחייה הפועל גליל עליון הרשים בביצועיו באליפות ישראל.

אליפות הקיץ הארצית לגילאי 12-14, שהחלה באמצע השבוע במכון וינגייט בנתניה, הסתיימה עם טעם טוב ועם הרבה גאווה לשחיינים והשחייניות של עמותת הספורט הגליל העליון.

השחיינית זואי ולפיש מקיבוץ יראון הרשימה בביצועיה. כבר לאחר יומיים צברה שלוש מדליות: מדליית זהב במקצה 200 מ’ חופשי, מדליית זהב במקצה 200 מ’ פרפר ומדליית כסף במקצה 400 מ’ חופשי. אתמול זואי זכתה גם במדליית זהב במקצה 100 מ’ פרפר עם תוצאה נהדרת של 1:10 דקות בלבד כשהיא מקזזת בשתי שניות את שיאה האישי. בנוסף, ולפיש זכתה בתואר מצטיינת שכבת גילה כשהיא זוכה בארבע מדליות: 3 זהב ואחת כסף.

כבשה את הפודיום פעם אחר פעם. זואי ולפיש



תוצאות בולטות נוספות: נעה אדרי מקיבוץ יפתח הצטיינה במקצה 200 מ’ חופשי עם תוצאה נהדרת של 2:32 דקות; זוהר יצחקי מקיבוץ מעין ברוך בלט במקצים ל-50 מ’ ו-100 מ’ בסגנון החופשי ובנוסף אליהם עוד הרבה שחיינים ושחייניות שחו בצורה נפלאה.

“אין ספק שהתחרות עד כה נהדרת”, סיכם יונתן ורטיקובסקי, מנהל מחלקת השחייה בעמותת הספורט, והוסיף כי “התחרות עדין בשיאה ותסתיים רק בסוף השבוע, אך עד עכשיו התוצאות נהדרות. בכל זינוק למים אנחנו רואים שיא אישי חדש והמדליות הן רק בונוס. השחיינים והשחייניות עבדו קשה מהראשון לספטמבר עבור התחרות הזאת ואני שמח שהם קוצרים את הפירות”.

הרשימו גם הם בביצועיהם. השחיינים והשחייניות של הגליל העליון