בחזרה למגרש נעוריי, הפעם עם חניכיי – אלרואי כהן

כ-20 כדורגלנים צעירים מהגולן השתתפו במחנה אימונים בכפר בלום. אלרואי כהן, המאמן, משתף בטור סיכום מלא בחוויות.

בשבוע שעבר חזרתי למגרש כדורגל, שהיה לי בית משך תקופה – המגרש בכפר בלום, שבתקופה שבה שיחקתי בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שימש כמגרש האימונים שלנו. הפעם חזרתי כמאמן. כ-20 ילדים מוכשרים מבתי הספר לכדורגל ברחבי הגולן, המיועדים לשחק בקבוצות הליגה של מ.ק קצרין-גולן, הגיעו יחד איתי ועם המאמן, אופק שטיינר, למחנה אימונים של 3 ימים באכסניית כפר בלום, שם זכינו ליחס מצוין מהצוות בראשותה של הדס – מנהלת האכסניה ומורן – מנהלת מגרש הכדורגל, שנתנו מענה לכל דבר שהקבוצה הייתה צריכה.

יצאנו לדרך. שחקני הגולן, אלרואי כהן ואופק שטיינר בדרך מהגולן לכפר בלום

סלפי מנצח. אלרואי כהן, שחקני הגולן ואופק שטיינר במבנה השחקנים (עם החולצה הלבנה)



בשונה מהימים שלי כשחקן במגרש בכפר בלום, הפעם שמחתי לראות מגרש שמתוחזק ברמה הרבה יותר גבוהה. העצים מסביב למגרש נשארו במקומם והמשיכו להשרות אווירה של אירופה, כזו שזכורה לי ממחנות האימונים במירלו בהולנד ובאוסטריה. הילדים המוכשרים שלנו חוו מחנה אימונים של קבוצת בוגרים לכל דבר ועניין. היה לנו חשוב לתת לשחקנים להרגיש מה זה אומר להיות חלק מקבוצה מקצוענית – עם דגש על כיף, גיבוש והנאה, וכן גם הרצינות והמקצוענות שדרושה משחקן מקצוען: עמידה בזמנים, השכמה, 4 ארוחות ביום, שינה טובה, והכי חשוב  – אימונים איכותיים וטובים. קיימנו 3 אימונים ביום, עם ציוד מתקדם ביותר, כל האימונים צולמו מכמה זוויות ולאחר מכן נותחו ע”י האנאליסט אורי אהלי – שהעביר לשחקנים ניתוח מלא של האימונים יחד עם לימוד משחק הכדורגל דרך ניתוח ודוגמאות מהעולם. לימדנו את השחקנים בפעם הראשונה לשחק 11 נגד 11 מכיוון שעד היום שיחקו בפורמט שמיניות. את העמדות במגרש ויציאה ללחץ והשתחררות ממנו. בערב האחרון של המחנה קיימנו טורניר פיפא סוער שבו השתתפו כל השחקנים. המנצח והמקום השני זכו בחולצה וכדור חתומים ע”י דולב חזיזה, כוכב מכבי חיפה ונבחרת ישראל. 

לפני כחודשיים אירחנו את אלרואי כהן לראיון בפינת “מאמן החודש”. אם פספסתם או שאתם רוצים להיזכר, מוזמנים ומוזמנות לקרוא

המגרש במלוא הדרו. שחקני הגולן והצוות המקצועי באימון



אנחנו יכולים לסכם את המחנה הזה כמרגש ומספק. אנחנו מאוד מרוצים מההתקדמות המקצועית של השחקנים עם התקדמות המחנה, אך בעיקר מאושרים שהילדים נהנו וחזרו הביתה משודרגים גם כבני אדם טובים יותר וגם כשחקני כדורגל. בהזדמנות זו, נודה למנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית גולן, רן אבן דנן, שסייע בכל מה שצריך כדי שנצא למחנה האימונים.