כדורגל: קרית שמונה פתחה עונה עם הפסד

במשחק ירוד ברמתו הפסידה 1:0 להפועל חדרה במסגרת גביע הטוטו.

רק לפני כשבועיים וחצי עירוני קרית שמונה הביסה 0:4 את הפועל חדרה במשחק אימון, שנערך בחדרה. הערב נפגשו שתי הקבוצות למשחק רשמי ראשון העונה, משחק בו שוב חדרה הייתה על תקן המארחת, אלא שהפעם הוא נערך באצטדיון בנתניה לעיני קהל מועט, כל זאת במקביל לתצוגת הכדורגל המרשימה שהפיקו אי שם באצטדיון בלומפילד ליאו מסי, ניימאר וחבריהם מפריז סן ז’רמן במשחק הסופר קאפ הצרפתי, שנערך באצטדיון בלומפילד ביפו. מנחם קורצקי, מאמן קרית שמונה, פגש את קבוצתו מהעונה וחצי הקודמת, שאותה מאמן אסף נמני – ששימש כעוזרו.

במזג אוויר חם ולח התקשו שתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל איכותי. המשחק התאפיין בסגנון מבולגן עם הרבה איבודי כדורים ומעט מאוד מצבים משמעותיים ליד השערים. מה שעשה את ההבדל מבחינת התוצאה היה שער שכבשה חדרה בדקה ה-75, כאשר ליאב פרדה הגביה כדור, קלמן שטורם הקדים את ההגנה האורחת וכבש מקרוב את השער, שסלל את דרכה של חדרה לניצחון 0:1 על קרית שמונה – שמשחקה הבא במפעל ייערך ביום שני בשבוע הבא, והיא תארח את בני סכנין.

קרית שמונה פתחה בהרכב הבא: דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, איתי בן שבת, עאיד חבשי, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, אריאל שרצקי, רועי קהת, מוחמד שאקר, ג’וזף מבונג ואיתמר שבירו. 

לא היו במיטבם. שחקני עירוני קרית שמונה הערב