טריאתלון: אלון הירש תגבר כוחות

המאמן האגדי העביר אימון מיוחד ומגוון לכ-25 מחניכי המועדון הצעירים.

אלון הירש הוא לדעת רבים שם נרדף למועדון טריאתלון גליל עליון, שהיה ממקימיו ובוניו. לפני שש שנים אלון הירש סיים את תפקידו כמנהל המקצועי של המועדון והעביר את השרביט ליואב ביטון, חניכו מזה שנים רבות, שעבד לצידו כמנהל המועדון. היום אלון הירש, מרצה במכללת אוהלו ועושה חיל בתחומי חינוך וספורט נוספים, ביצע קאמבק רגעי, כשהעביר בכפר בלום אימון ייחודי ומגוון לכ-25 מחניכי וחניכות המועדון, שלקחו חלק ביום מחנה אימונים בריצה וזכו לאימון שכלל הרבה יציאה מהקופסה והתבנית.

ריתק את החבר’ה. אלון הירש במהלך העברת התוכן

אלון הירש, שיתף בתכנים שאותם העביר ובתחושותיו אחרי האימון: “לאחר 6 שנים חזרתי בהתרגשות רבה לקור מחצבתי, טריאתלון גליל עליון. היתה לי הזכות להעביר תכנים מקצועיים בתחום הריצה לכ 25 בני נוער מדהימים. תחילה, נעזרתי באפליקציה ייחודית המאפשרת לצלם ולנתח את התנועה תוך העברת קווי מדגש וסימון זוויות במפרקים הרלוונטיים. אח”כ, התוכן הוצג לספורטאים, תוך שימת דגש על כיצד לרוץ חסכוני ויעיל יותר (שימו לב לא כתבתי “נכון יותר”). בהמשך העברתי את ההרצאה המשעשעת אודות “ההיסטוריה של הריצה, מאז ועד היום”. עליי לציין כי היום התוודעתי לקבוצה סופר-מקצועית, ספורטאים חדורי מוטיבציה ממושמעים לא פחות מהדור הוותיק שאותו אימנתי ועם אותם חלומות לעמוד על פודיום ביום מן הימים. נוער גליל עליון, נמצא בידיים הנכונות בהנהגתו והכוונתו של המאמן הנהדר, יואב ביטון. עשיתם לי את היום . אמשיך לעקוב אחר הצלחתכם. ישר כוח ותודה על ההזדמנות”.

יואב ביטון, המנהל המקצועי, הודה לאלון הירש על חלקו ביום המוצלח היום: “לאלון יש זכויות רבות בבניית המועדון שלנו. כבוד גדול וזכות גדולה עבורנו, שאלון הגיע לתת מהידע והניסיון הרב שלו לחבר’ה שלנו. אין ספק שהם ייקחו הרבה מהיום הזה. מודים לאלון היקר על תרומתו הנכבדת. יותר מנשמח לראותו עמנו שוב. אנחנו מזמינים את צעירי וצעירות האזור להצטרף למשפחה החמה והמיוחדת שלנו, שהיא הרבה מעבר לספורט”.

מועדון טריאתלון גליל עליון פותח שעריו לילדים, ילדות, נערים ונערות, המעוניינים להצטרף לענף ספורט מגוון – הכולל שחייה, ריצה ורכיבת אופניים. לפרטים נוספים: יואב ביטון – 052-6191981.

הקשיבו בשקיקה לדבריו של אלון הירש