חצור: הנוער מסדר את הארכיון והסביבה

בני ובנות נוער מחצור מצאו עבודה מאתגרת: סידור הארכיון העירוני ועבודות ניקיון ותחזוקה במרחבים ציבוריים.

במסגרת פרויקט מיוחד המיועד לנערים ונערות בגילאי 15-18, זוכים הנערים לתמורה כספית על פי בסיס שעתי במגוון תפקידים: סידור הארכיון העירוני, ניקיון וטיפוח היישוב ועבודה במקלטים השונים, “מחברים את הנוער לישוב, מגבירים את המעורבות ומחנכים לתעסוקה”

אז מה יש לבני הנוער לעשות בחודשי הקיץ? ים, בריכה, חברים, לשבת שעות מול המסכים או להשתעמם בבית. לא רק, יש גם אופציה נוספת. בקיץ הזה בני הנוער בחצור הגלילית יכולים גם להצטרף לפרויקט החדש של המועצה, לתרום להתפתחות הישוב, להפוך מעורבים יותר וגם כמובן להרוויח כסף במהלך חודשי יולי-אוגוסט.

במועצת חצור הגלילית החלו החודש בפרויקט חדש ומיוחד להעסקת בני נוער בגילאי 15-18 בתקופת הקיץ למספר תפקידים, בין היתר: סידור הארכיון העירוני שמוקם בימים אלו, ניקיון וטיפוח היישוב ועבודה לשיפור המוכנות במקלטים השונים.

חריצות מבורכת. בני נוער מסדרים את הארכיון העירוני



עידוד בני הנוער לעשייה חיובית הוא ערך מרכזי של מועצת חצור הגלילית והיא כמובן פועלת לא מעט בנושא. לינוי חן-שטרית, מ”מ מנהלת משאבי אנוש במועצה, אמרה כי “רגע לפני שמסתיימת לה חופשת הקיץ, הנערים והנערות מהיישוב יכולים לחוות את ‘העולם האמיתי’ ולעבוד במספר תפקידים שנתפרו למידותיהם. תודה לבני הנוער החרוצים שכבר נרשמו לפרויקט והמשך הנאה מימי החופשה הנותרים”.

ראש המועצה שמעון סויסה הוסיף: “אנו רואים חשיבות רבה בחיבור בני הנוער לישוב, הפעילות מגבירה את המעורבות שלהם במרחב הציבורי, המודעות לשמירה על הניקיון והטיפוח של חצור והכל תוך חינוך לערכים ולתעסוקה. מדובר בפרויקט חשוב שמלמד את הנוער להתפרנס בכבוד בעבודה, ומחזק את הקשר שלהם עם הישוב”.

השכר לנער או הנערה שירצו להצטרף לפרויקט ישולם לפי בסיס שכר שעתי בהתאם לחוק שכר המינימום לנוער לפי גיל. על הנער/ה לבצע רישום של שעות העבודה במקביל לרישום של המעסיק לאורך כל תקופת ההעסקה. הגעה וחזרה ממקום העבודה בו יועסק נער/ה תעשה באופן עצמאי. פרטים על הפרויקט החדש והגשת מועמדות באתר המועצה ובאפליקציה.

גאה בנוער המקומי. שמעון סויסה