רוגבי – נשים: הגליליות בשליחות לאומית

נציגות נכבדת לשחקניות קבוצת הנשים של הגליל בנבחרות ישראל.

גאווה לאומית במועדון רוגבי גליל עליון.  כעשור לאחר הקמתו מחדש, לצד ההתקדמות בצד ההישגי של הקבוצות,  המועדון הגלילי הפך ספק מצטיין של שחקנים ושחקניות לנבחרות ישראל מקרב שחקני ושחקניות קבוצות המועדון.  בתחילת החודש ייצג בנבחרת הנוער השחקן אורי הוטא – שהיה שותף בכיר לעמידה במשימת ההישארות בדרג א’ של אליפות אירופה ולזכייתה של קבוצת הנוער הגלילית באליפות המדינה ובתואר “קבוצת החודש” שלנו. את אורי הוטא  אירחנו לראיון בפינת “ספורטאי השבוע” שלנו.

כבש את פינת “ספורטאי השבוע” שלנו. אורי הוטא (צילום: מדיה איגוד הרוגבי)



הסיפור הגדול של השבוע האחרון הוא ההשתלבות המרשימה של שחקניות מקבוצת הנשים במדי הנבחרת. לאחר שבחודש יוני ייצגו את המועדון בטורניר אליפות אירופה, שנערכה בהונגריה, שלוש נציגות: מיכל להק,, פרח איתיאל וקמאר חלבי – שהייתה לבת העדה הדרוזית הראשונה שזכתה לזימון לנבחרת ישראל, אותה גם אירחנו גם לראיון בפינת “ספורטאית השבוע”. שלוש השחקניות זכו לזימון לנבחרת ישראל ברוגבי שביעיות למשחקי המכביה, שהחלו בתחילת השבוע. לנציגות הז הצטרפו גם שרון אהרון-אורן, אמה ליפשיץ, ג’וצ שופמן  ושרית ביילי, שהיו שותפות להצלחות של קבוצת מכבי ישראל במשחקים.

מחר (ראשון) יקוו השחקניות הגליליות וחברותיהן לנבחרת לעשות היסטוריה ולזכות במדליית הזהב של המכביה. הנבחרת הישראלית תארח בשעה 20:30, במגרש הדשא במכון וינגייט בנתניה, את נבחרת ארצות הברית למכביה, למשחק הגמר של הטורניר. המנצחת תזכה במדליית זהב, המפסידה תיאלץ להסתפק במדליית כסף. אם אתם/ן באזור, תמיכה מהיציע תתקבל בברכה. אם לא, תוכלו לצפות במשחק בשידור ישיר בערוץ היוטיוב של המכביה . מכאן נאחל בהצלחה לנבחרת ישראל ובפרט לנציגות הגליל. 

הנציגות הגלילית מימין לשמאל: מיכל להק,פרח איתיאל,שרית ביילי,גוצ’ שופמן,אמה ליפשיץ וקמר חלבי (חסרה שרון אורן אהרון)