חצור: 144 יחידות דיור ייבנו במסגרת פרויקט ממשלתי

פרויקט דיור מוזל בחצור. מחצית מהדירות מיועדות להשכרה ומחצית למכירה.

*. קרדיט הדמיית תמונות: סטודיו A

החברה הממשלתית ‘דירה להשכיר’ מגיעה לגליל כתוצאה מפניות ראש המועצה ותקים פרויקט ראשון מסוגו בחצור הגלילית, שייתן מענה ויאפשר למשפחות צעירות להתגורר בדירה חלומית ללא הון עצמי ו/או משכנתא. רבע מיחידות הדיור להשכרה מיועדות לזכאים במחיר מופחת. סויסה: “תנופה אדירה בתחום הנדל”ן”

מחירי הנדל”ן בעלייה? הסכומים בשמיים? בחצור הגלילית מוכיחים שהחלום לדירה הוא בר השגה. בימים אלו משלימה החברה הממשלתית ‘דירה להשכיר’ את ההערכות לפרויקט ראשון מסוגו בחצור הגלילית שיהווה המשך ישיר לתנופת הבנייה ביישוב הגלילי ואף נותן מענה לזוגות צעירים.

הפרויקט המיוחד יאפשר מגורים בשכירות לתקופה ארוכה, כולל 144 יחידות דיור, מתוכן 72 למכירה ו-72 להשכרה. רבע מיחידות הדיור להשכרה מיועדות מראש לזכאים במחיר מופחת של 20 אחוזים. בנוסף, 500 מ”ר יוקצו לבניית חנויות ובתי מסחר שיעצימו את המסחר והכלכלה בישוב ויאפשרו מענה לביקוש הרב גם בתחום זה.

מודל ‘דירה להשכיר’ מאפשר רכישה זולה ובעיקר אטרקטיבית. בבסיסו: חוזה הוגן בפיקוח המדינה, אפשרות תשלום ללא משכנתא והלוואות, סטנדרט בנייה גבוה, בחירת יזמים וקבלנים נבחרים וחוויית מגורים קהילתית. גם לאלה שירצו לשכור יהנו מהסכם ארוך טווח של עד 10 שנים, נקודות יציאה לשוכר בכל שנה, שכר ידוע מראש ושירות תיקונים ותחזוקה.



הבחירה של פרויקט דירה להשכיר בחצור הגלילית נובעת מהגדרת המחוז: “ישוב בפיתוח מואץ עם ביקוש לבניה רוויה ואוכלוסייה צעירה, ישוב, מרכזי עם גישה ישירה לכביש 90 ולתחנת הרכבת העתידית, שעבר שינוי תדמיתי ושאינו מוותר על ערכי טבע ופוטנציאל לפיתוח טיילות ותיירות”. הפרויקט יאיץ מינוף מרכיבים אלו.

ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה ציין: “אני מברך על כל פרויקט, יזמות והשקעה התורמים לפיתוחה של חצור הגלילית הנמצאת בתנופה אדירה גם בתחום הנדל”ן עם ביקוש אדיר למגורים, בנייה חדשה, חיזוק ושיפוץ השכונות הוותיקות וכעת גם פרויקט המאפשר מגורים בלב הישוב בבניין חדש. אני רואה חובה לסייע גם למשפחות שאין ביכולתן לקחת משכנתא, אשר יוכלו לחיות בסביבת מגורים מתקדמת וחדשה ולזוגות צעירים בתחילת דרכם. משמח אותי לראות יזמים, משקיעים וחברות ממשלתיות שמביעים אמון בחצור”.