כדורסל: חגיגת בנות בכפר בלום

כ-50 בנות כבשו את אולם “הפיס” באירוע כדורסל בנות מרשים.

אולם “הפיס” בכפר בלום מזוהה במידה רבה עם קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון ועם קבוצות הנוער והנערים, המארחות בו משחקים. אתמול האולם האהוב והמיתולוגי אירח 50 בנות, שהגיעו לפעילות כדורסל מטעם החטיבה הצעירה של מחלקת הנוער ומחלקת הערות של הפועל גליל עליון. הבנות נהנו משלל פעילויות, שיחקו ונהנו, קיבלו חולצות וקינחו בארוחת אבטיחים. את הפעילות העבירו המאמנות מעיין דיין ונטלי שדה והמאמנים טל עטיה, עומר סת”ם ועידו גרשמן.

בעונה הקרובה מחלקת הנערות של הפועל גליל עליון תזכה לפעילות ענפה: קבוצה ברמת כורזים לכיתות ד-ו, קבוצה באזור אילת השחר לכיתות ד-ו, שתי קבוצות באזור כפר-בלום/קריית שמונה לכיתות ד-ו. קבוצה לילדות באזור יסוד לכיתות ז-ח, שתי קבוצות ילדות בהר וגיא לכיתות ז-ח, קבוצת ליגה לנערות לכיתות ט-י. המעוניינות להצטרף, מוזמנות ליצור קשר עם זיו ברתנא בטלפון: 052-3545999.



זיו ברתנא, המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה ובית הספר לכדורסל של הפועל גליל עליון, ששימש בשתי העונות האחרונות כמאמן קבוצת הנשים של המועדון, סיכם בסיפוק את הפעילות: “האירוע הנהדר הזה הוא רק מעד קטן מתוך הרבה מאוד צעדים ופעולות שאנחנו מתכננים בשביל לתת לכולם ובעיקר לכולן את האפשרות להרוויח את הדברים הנהדרים שהמשחק נותן לנו. אני רוצה להודות לכל המאמנות והמאמנים, לצוות האולם, ולקבוצת הנשים בהנהגת ליאור סרף על העשייה הנהדרת באירוע הזה בפרט, ועל הרבה דברים נוספים שנעשה בקרוב ביחד לטובת ילדות הגליל. כדורסל הוא כלי חינוכי מדהים, כשמשתמשים בו נכון. כל ילדה וילד שמשחק/ת את המשחק הזה ונמצא/ת במסגרות שלנו מרוויח חוויות וכלים לכל החיים. זאת הסיבה המרכזית שחשוב לנו להנגיש את המשחק לכמה שיותר ילדות וילדים”.