כדורגל: אלה שנשארים בארץ וזה שנבחן באוסטריה

דני עמוס חזר למכבי פ”ת, רותם חטואל ממשיך בנגב – וגם כדורגלן גלילי, שנבחן באוסטריה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן – הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, חוזרת לפעילות מבצעית במהדורות קיץ המבשרות על החתמות שחקנים מהגליל והגולן במרחבים שמעבר לגליל העליון והגולן. היום אנו עם מידע על שתי החתמות ומבחנים שמקיים כדורגלן גלילי באוסטריה.

בגיל 35 ואחרי 12 שנים ברצף בליגת העל, דני עמוס שב לליגה הלאומית. השוער מכפר בלום חתם על חוזה לשתי עונות בשורות היורדת מליגת העל, מכבי פ”ת, שעלה שערה הגן בעונת 16/17. עמוס סיים פרק ארוך ומוצלח של חמש עונות ברציפות במכבי נתניה, כשבחלק מהזמן שימש כקפטן הקבוצה.

חוזר ללאומית, במטרה לשוב לליגת העל. דני עמוס (צילום: פושקו)



רותם חטואל (24), הנציג של חצור בהתקפת הפועל באר שבע, שסיים זה מכבר עונה שניה בשורות מחזיקת הגביע, חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורותיה. חטואל כבש בעונה האחרונה 7 שערים, מהם שערים חשובים במשחקי גביע המדינה ועשה פריצת דרך משמעותית ביכולותיו תחת המאמן, אליניב ברדה.

רותם חטואל לאחר החתימה על הארכת החוזה, לצד סוכנו – עידו קרן, ולצד בעלת המועדון – אלונה ברקת (צילום: מדיה הפועל באר שבע)



מישראל לאוסטריה, שם נמצא בימים אלה החלוץ שחף ספיר (19) מיסוד המעלה, שנבחן בימים אלה בקבוצת הבוגרים של אלטאך המשחקת בליגה הבכירה והחתימה לאחרונה את החלוץ גיא דהן – שכבש 15 שערים במדי הפועל אום אל פאחם. ספיר, יוצא מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, חילק את העונה האחרונה בין קבוצת הנוער של מכבי חיפה – בשורותיה כבש בפרק זמן קצר 7 שערים, לבין קבוצת הנוער של הפועל רעננה – בשורותיה כבש 3 שערים.

יפרוש כנפיים לאירופה עוד לפני גיל 20? שחף ספיר באימון אלטאך