כדורסל גברים: רון כהן ממשיך בגליל

הרכז הצעיר והמוכשר מקרית שמונה חתם על חוזה לשתי עונות נוספות.

הפועל גליל עליון פתחה בסופ”ש את סדרת ההחתמות בגזרת השחקנים עם החתמה מתוצרת בית: הרכז רון כהן מקרית שמונה, שיחגוג יום הולדת 20 בעוד שלושה שבועות, חתם על חוזה לשתי עונות נוספות בקבוצה. רון כהן החל את דרכו בבית הספר לכדורסל ובקבוצת הילדים של הפועל קרית שמונה, בגיל 15 עבר להפועל גליל עליון והשתלב בהצלחה בקבוצת הנערים ובהמשך בקבוצת הנוער ובקבוצת תיכון עמק החולה. כהן, שמגיע מבית מסורתי, השתלב לדבריו בצורה מצוינת בנוף של בית הספר החילוני.

לרון כהן הייתה העונה האחרונה עונה ראשונה ומלאה בקבוצת הבוגרים, עונה שבה רשם 26 הופעות במדי הקבוצה בכל המסגרות. הופעות השיא של השחקן בעונה האחרונה היו במשחקים בשלב המוקדם של הליגה הבלקנית – במשחק הניצחון על מכבי חיפה (41:88) קלע 18 נקודות ובמשחק הניצחון על אקדמיק נאביקו הבולגרית (65:107) קלע 17 נקודות.

מתקדם בקצב טוב. רון כהן במשחק מול מכבי חיפה (צילום: גיל נוימן)



מהנהלת הפועל גליל עליון נמסר: “רון השתלב היטב בשנתיים האחרונות בקבוצה הבוגרת, ואף שיחק בסדרת רבע גמר הפלייאוף. אין דבר משמח משחקן בית שלנו שבוחר להמשיך את ההתקדמות במועדון”.

רון כהן הגיב על חוזה ההמשך, שעליו חתם: “אני מאוד שמח להמשיך לעוד שנתיים במועדון בו גדלתי. אני לא יכול כבר לחכות לקראת פתיחת העונה ולראות את כל הקהל המדהים שלנו ממלא את כפר בלום כל פעם מחדש. יאללה גליל”. 

מספר המדים מחייב. רון כהן במדי הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)