כדורסל גברים: עוזר מאמן חדש בגליל

שגיא שלו, שישמש כמאמן קבוצת הנוער, ישתלב כעוזר מאמן בקבוצת הבוגרים.

*. הודעת דוברות הנהלת הפועל גליל עליון

מועדון הכדורסל הפועל “נופר אנרגיה” גליל עליון יחד עם מחלקת הכדורסל הפועל גליל עליון שמחים לבשר על מינוי של שגיא שלו לעוזר מאמן נוסף בקבוצת הבוגרים ולמאמן ראשי של קבוצת נוער-על. שגיא מגיע אלינו מעירוני נס ציונה שימש כעוזר מאמן, ומאמן במחלקת הנוער. המינוי של שגיא מבשר על העמקת שיתוף הפעולה המקצועי בין קבוצת הבוגרים לבין מחלקת הנוער, במסגרתו קבוצת הבוגרים תקבל אחריות מקצועית על קבוצת הנוער-על. שגיא יהווה חוליה מקשרת בין שחקני הנוער-על לקבוצת הבוגרים וייצר שפה מקצועית משותפת, שתאפשר מעבר חלק יותר של שחקני הנוער לקבוצת הבוגרים, בשנים הבאות.

שגיא שלו ביקש למסור: “שמח להצטרף למועדון כדורסל הפועל גליל עליון, מקום ששם לנגד עיניו ערכים וקידום השחקן הישראלי. נרגש להיות זה שייצור את החיבור בין קבוצת הנוער על לבין קבוצת הבוגרים ולהפוך את קפיצת המדרגה עבורם לבוגרים לקלה יותר. מצפה כבר להתחיל לעבוד ולעשות הכל על מנת שהקבוצה תעמוד במטרות שלה לשנה הקרובה. בהזדמנות זו רוצה להודות על האמון מצד הצוות, יונתן, ברק ואבישי.”

יונתן אלון מסר בעקבות ההחתמה: “שגיא מאמן מוכשר מאוד, שהיה בבית ספר מצויין. הוא מוכן לאתגר ומאוד מתאים לתוכניות שלנו לשנים הבאות. אני מאחל הרבה הצלחה לשגיא!”