חצור: 3 מיליון שקלים יתווספו לתקציב החינוך

ראש המועצה, שמעון סויסה, שבע רצון מהצלחה בגיוס תוספת לתקציב החינוך.

אומנם שנת  הלימודים תשפ”ב טרם הסתיימה אך במועצה המקומית חצור הגלילית כבר עמלים סביב השעון להשלמת ההכנות וההערכות לקראת שנת הלימודים הבאה עם תוכניות נרחבות לשיפוץ, תחזוקה ושדרוג במוסדות החינוך בישוב וכן תוספת שעות לימוד ותוכניות חינוכיות.

ראש המועצה שמעון סויסה השלים בימים אלה גיוס של תקציב מיוחד בסך 3 מיליון ש”ח אשר יוקדשו לטובת שורה של שיפוצים ושדרוגים במערכת החינוך, תחזוקת מבנים, טיפול בכל סוגיות הבטיחות, צביעה וחידוש, רכש ציוד חדש, תוספת שעות לימוד ותוכניות לימוד מתקדמות לקראת שנה”ל תשפ”ג.

כחלק מההערכות נועד סויסה השבוע עם מנהלת המחוז במשרד החינוך- אורנה שמחון והשניים סיכמו על המשך השקעות וחיזוק מערכת החינוך בחצור הגלילית. ראוי לציין כי לחצור הגלילית שיתוף פעולה פורה והדוק עם המחוז במשרד החינוך שכן רק בשבועות האחרונים סיירה הגברת שמחון בחצור וכעת קיימה פגישת עבודה נוספת עם ראש המועצה שמעון סויסה ומנהל מחלקת החינוך איתן בר דרור

ראש המועצה שמעון סויסה ציין: “לצד התקציב המוקצה למערכת החינוך העירונית הצלחנו לגייס תקציבים משמעותיים נוספים שיאפשרו להעניק לילדי חצור הגלילית עוד יותר. אנו פועלים בהתאם לתוכנית האסטרטגית שהשקנו השנה, זמן קצר לאחר תחילת שנת הלימודים תשפ”ב. התחזוקה והשדרוג של תשתיות המבנים, הכיתות והציוד הלימודי – הם חלק מאבני היסוד של התוכנית האסטרטגית, לצד שאיפה למצוינות וראייה בערך החדשנות – גם הסביבה הפיזית משפיעה לטובה על איכות הלמידה. התברכנו בצוותי חינוך מהטובים והחרוצים שאפשר לבקש ואנחנו, כמועצה, עושים את המוטל עלינו ומגייסים את התקציבים שישלימו את כל הנדרש לטובת הסביבה החינוכית. ציוני הבגרות של התיכונים שלנו עולים בעקביות וזה אומר שאנחנו בכיוון הנכון. זו ההזדמנו להודות לכל שותפינו על הסיוע והתמיכה- רשת אורט, רשת אמי”ת וכמובן משרד החינוך”.

שמעון סויסה בפגישה עם אנשי מחוז צפון במשרד החינוך