חצור: ראש המועצה קורא לכינוס אזורי למאבק בפשיעה

שמעון סויסה פנה למפקד המחוז הצפוני במשטרה, במטרה להעלות הילוך במאבק.

המלחמה באירועי הטרור והפשיעה ברחבי הגליל נמשכת. לאחר אירועים רבים שהתרחשו ברחבי הגליל בשנה האחרונה לרבות חצור הגלילית, עמיעד, צפת, קריית שמונה, צומת מחניים, ראש פינה וכו’, פנה הבוקר ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה למפקד המחוז ניצב שמעון לביא בבקשה לקיים פגישה דחופה עם כל ראשי הרשויות ולשנות את המצב בגליל.

סויסה מכתב מיוחד לניצב לביא, השר לביטחון פנים עמר בר לב ומפכ”ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי בו ציין: “ראשית, אני מודה למשטרת ישראל ומחוז צפון על עבודה אינטנסיבית שנעשית בחודשים האחרונים למיגור הפשע והטרור החקלאי והעסקי. יחד עם זאת תושבינו אינם מרגישים בטוחים. אירועי השבועות האחרונים שבשיאם האירוע מיום שישי האחרון בשריפת 18 אוטובוסים בצפת ושבועות קודם בקרית שמונה ובאזור מעידים על כך כי משפחות הפשע והעבריינים השונים שבו להרים ראשם, לאיים וליצור הפחדה בכדי לגרום לנזק רב ברכוש ועסקים”.

סויסה הוסיף וכתב: “אני פונה אליך בשמי ובשם עמיתיי – ראשי הרשויות בבקשה לפגישה בהקדם על מנת שנוכל להתעדכן בתוכניות ודרכי הפעולה למיגור תופעה קשה זו ולפעול יחד להחזרת השלווה לגליל ותחושת הביטחון לתושבים. כל בקשתנו היא ביטחון לתושבנו, ושאנשי העסקים יוכלו להתפרנס בכבוד. מציאות זו בה אנו חיים אינה יכולה להמשיך ולהתקיים”.

בנוסף, סויסה שוחח טלפונית עם ניצב לביא והבהיר כי המצב הקיים לא יכול להמשך. ניצב לביא שיתף בפעולות המשטרה והשניים סיכמו לקדם מפגש משותף עם ראשי הרשויות בגליל בנושא. כאמור פעילותו של סויסה הינה בתמיכת ראשי הרשויות בגליל ובמטרה להוביל לשינוי מציאות מידי שיחזיר את הביטחון לתושבי ובעלי העסקים בגליל.

המצב מדאיג. שמעון סויסה בפגישה עם השר, עמר בר לב