טבריה זה אצלו בלב

“ספורטאי השבוע” שלנו הוא הכדורגלן הצפתי אורי ברנזון, שסיים בהצלחה גיל נוער בעירוני טבריה ושואף להשתייך לסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הקרובה.

*. כל התמונות צולמו ע”י עודד חסין – צילום אירועי ספורט

עונת הכדורגל הסתיימה זה מכבר וזו התקופה שבה הרבה כדורגלנים בכל מיני גילאים, מוצאים את עצמם בצומת דרכים בנוגע לדרכם בעונה הבאה. אורי ברנזון, בן 19.5 מצפת, הוא אחד מאותם כדורגלנים. אחרי שנים רבות ומוצלחות בקבוצות הילדים והנערים של עירוני קרית שמונה ואחרי פרק מוצלח ברמה האישית בקבוצת הנוער של עירוני טבריה, אורי ברנזון עולה לבמה המרכזית – ליגות בוגרים. בדיוק בנקודת הזמן הזה, מצאנו לנכון לפרגן לשחקן המוכשר בבחירה ל”ספורטאי השבוע” שלנו.

ה”דינמו” הצפתי של הקישור הטברייני. אורי ברנזון



אורי ברנזון, ששיחק לאורך רוב התקופה בעירוני טבריה כקשר אחורי ולעיתים כבלם, מסכם את הפרק הארוך שלו במחלקות הנוער עם הרבה סיפוק: “עשיתי דרך ארוכה בעירוני קרית שמונה, דרך שהתחילה כשחקן התקפה ובשנתון נערים ג’ המאמן חנן תורג’מן הסב את תפקודי לעמדת הקשר האחורי – בדיעבד מהלך מבריק. זכיתי עם קרית שמונה באליפויות, בשנתון נערים א’ זכיתי לשחק עם הקבוצה בליגת העל של שנתון נערים א’ לצד הקבוצות הטובות ביותר במדינה – בעונה שבה היינו בתחתית ונשארנו בליגה רק אחרי משחקי המבחן. בגיל נוער מאוד רציתי להישאר בקרית שמונה, אך המאמן אלון זיו המליץ לי לצאת להשאלה וכך מצאתי את עצמי בטבריה, קבוצת נוער שלא היו בה הרבה תנאים – בטח לא מה שהכרתי בקרית שמונה, אבל מצאתי מקום עם אנשים חמים, שמהר מאוד גרמו לי להרגיש בבית ולא קסם לי לחפש אלטרנטיבות אחרות. אמנם עם טבריה הייתה ירידה מהליגה הלאומית לארצית והעונה הזו לא הצלחנו לעלות חזרה לליגה הלאומית, אבל בשנים האלה מאוד התקדמתי ברמה האישית, זה המקום להודות למאמנים, איתן פחימה – שקלט אותי בטבריה וחזר העונה לאמן את הקבוצה, ולאדיר לוי – שאימן בין שתי העונות הללו. מעבר לזה, הרווחתי הרבה חברים טובים ואנשים מדהימים שנקשרתי אליהם מאוד”.

מרגיש בבית ולא כקלשיאה



איתן פחימה, עליו מצביע אורי ברנזון כמאמן שמאוד דומיננטי בהתפתחותו, לא חסך בשבחים והוא רואה בשחקן פוטנציאל לקבוצת הבוגרים של המועדון, שהעפילה לליגה הלאומית: “קודם כל, מבחינת אישיות מדובר בבחור מדהים, שהכי כיף לעבוד איתו, ממושמע, חרוץ ותרבותי, חזק ופיזי, יכול לשחק במספר תפקידים. אורי היה השחקן הכי דומיננטי בקבוצה בשלוש העונות האחרונות. לפני שתי עונות אימנתי את הבוגרים של טובא וכבר אז רציתי אותו והאמנתי ביכולות שלו להיות שחקן בוגרים. להערכתי, אורי יכול להשתלב בסגל קבוצת הבוגרים ועם הזמן להתקדם ואפילו להיות שחקן הרכב בטווח הרחוק יותר”.

אם בקבוצת הבוגרים של עירוני טבריה עסקינן, הרי שאורי ברנזון רואה בהשתלבות בה מטרת על: “אני מאמין ביכולות שלי להשתלב בסגל הקבוצה. מאוד מקווה לקבל זימון לאימוני טרום עונה ולהרשים את המאמן והצוות המקצועי. כפי שציינתי, טבריה עבורי זה בית חם ומאוד נקשרתי למועדון, מאוד קוסם לי לשחק בקבוצה הבוגרת, שיש לה קהל קהל חם ומיוחד. אני מאוד אשמח להמשיך להיות חלק מהמועדון, להתפתח ולגדול איתו”.

יגשים את החלום ויעלה לבוגרים?