קט רגל: נכנסים להילוך גבוה בגולן

המחזור השלישי בליגת הגולן נערך לפני כניסת החג. רשמים מהמשחקים בכתבה הבאה

המחזור השלישי של ליגת ישובי הגולן בכדורגל שוחק במגרשי הגולן ותוצאות המחזור הפתיעו את כולם והשאירו את טבלת הליגה צמודה מתמיד.

במשחק שפתח את המחזור מצליחים שחקני מיצר בהובלת רועי כהן [צמד שערים] לחלץ תיקו 2-2 מול קשת החזקה ולהשיג את הנקודה הראשונה שלהם העונה.

קשת רושמים תיקו שני ברציפות ושחקניה הצעירים יהיו חייבים להתאושש במחזור הבא.ברוכה הבאה נבחרת כנף אל הליגה!לאחר שני הפסדים כואבים במחזורי הפתיחה מצליחים שחקני כנף לנצח 1-0 את חד נס בזכות שער נהדר של שון מקוואן ולצאת לדרך חדשה.

המשחק בין אבני איתן ואניעם הפגיש שתי קבוצות עם מאזן מושלם.אבני איתן מנצחת 2-1, כבשו את השערים הראל יהודה ועירא נוקד אבל מעל כולם חתום על הנצחון הזה השוער הנהדר איתן זלצר שבזכות תצוגת שוערות מדהימה הבטיח שלוש נקודות יוקרתיות לצהובים מאבני איתן ואת תואר שחקן המחזור.

המשחק שנעל את המחזור הפגיש את קצרין [הופעת בכורה העונה] נגד הקבוצה התוססת של נטור. נטור פתחו נהדר את המשחק ושלם העלה אותה ל1-0 שהחזיק עד המחצית. המחצית השניה הייתה הצהרת כוונות של נבחרת קצרין לכל הקבוצות בליגהץ לא פחות משישה שערים כבשו השחקנים המוכשרים של קצרין אל הרשת של נטור ולבסוף משחק שהיה מוקש נגמר ב6-1 אדיר. חוץ משלוש הנקודות קצרין זוכה גם בקבוצת המחזור שלנו.המשך המחזור בימים רביעי וחמישי הקרובים [8-9/6] וכמו שראינו עד היום אין תוצאה שלא אפשרית בליגת ישובי הגולן בכדורגל.מחלקת ספורט, מרכז קהילתי גולן.