כותב מכל הלב

לביא אלקיים בן 11 מחצור זכה בתחרות ארצית לכתיבת סיפורים.

מערכת החינוך בחצור הגלילית ממשיכה להביא הישגים ותארים מרשימים במיוחד. הפעם מדובר בהישג נפלא של לביא אלקיים, תלמיד כיתה ה’ בבית הספר ‘שבט סופר’ בחצור הגלילית שזכה במקום הראשון בתחרות ארצית לכתיבת סיפורים קצרים בשם ‘מרוץ הצבי’.

תחרות כתבית הסיפורים ‘מרוץ הצבי’ הינה פעילות מסורתית מזה מספר שנים בבתי הספר של החינוך הממלכתי דתי. הילדות והילדים מתבקשים לחבר סיפור באורך של עד 500 מילה ולהציג אותו בצורה המרתקת, העשירה והעמוקה ביותר שהם יכולים.

במסגרת התחרות השנה נשלחו מאות סיפורים מבתי הספר של חמ”ד בכל רחבי הארץ.  סיפורו של לביא “קורות חייו של הראי”ה קוק” הצליח להתברג לגמר הארצי ונבחר למקום הראשון!.

“לביא מאד אוהב לקרוא ספרים”, סיפרה המחנכת שלו דנה צור, “כאשר התחלנו ללמוד ולהתאמן בכיתה על עקרונות כתיבת הסיפור, הוא ביקש להקדיש את הסיפור שלו לרב קוק שאת סיפור חייו קרא בספר מרתק שהגיע לידיו”.  אגב, אימו של לביא, שיראל בקבני אלקיים, הינה דוקטורנטית לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה ומרצה בחוג לפסיכולוגיה במכללת תל חי.

ראש המועצה שמעון סויסה בירך את לביא אלקיים ואת הצוות החינוכי של בית הספר ‘שבט סופר’ על ההישג המרשים ואמר: “בנחישות ובהצמדות לתוכנית האסטרטגית שלנו, אנחנו מתחילים להתרגל לכך שעוד ועוד ילדות וילדים מחצור הגלילית מובילים ברמות הגבוהות ביותר של ההישגים החינוכיים בארץ. ניתן לראות איך מרכיב ההצטיינות חדר לשיח בכל הכיתות והמסגרות בחצור הגלילית, ילדי חצור הגלילית מביאים כבוד עצום לישוב ולמערכת החינוך וניצבים בפסגת הישגים וההצלחות בישראל!”.  

רגע ההכרזה על לביא אלקיים כזוכה בתחרות