עושה מלאכתה בעדנה

פרס חינוך ארצי הוענק לעדנה בז – מנהלת בית החינוך “עמק החולה”.

עדנה בז, מנהלת בית הספר האזורי “עמק החולה” בכפר בלום, קיבלה מידי שרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון, וסגן השר – מאיר יצחק-הלוי, את פרס החינוך הארצי למנהלות ומנהלים פורצי דרך לשנת תשפ”ב, וזאת לאחר שלפני מספר חודשים זכתה בפרס דומה מטעם המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך. בבי”ס ‘עמק החולה’ מתחנכים 1,149 תלמידים (ז’-י”ב), בעיקר ממועצות אזוריות גליל עליון ומבואות חרמון.

השנה, לראשונה, מוענק פרס חינוך למנהלות ומנהלים פורצי דרך על תרומה ייחודית לחינוך. המנהלים הם מנהיגים חינוכיים ופדגוגיים, הרואים את המערכת על כל ממדיה, יוצרים חיבורים, ופועלים לחינוכם, ללימודם ולהצלחתם של כל התלמידים. מנהיגותם באה לידי ביטוי במיוחד בתקופת הקורונה. הפרס מוענק למנהלים לפי מספר תבחינים ובהם, מנהיגות פדגוגית, תרבות ארגונית, אקלים חינוכי, שותפויות וממשקים, והיבטים אישיים.

עדנה בז, מנהלת בי”ס “עמק החולה”: “זהו כבוד גדול לא רק עבורי, אלא עבור הצוות החינוכי של עמק החולה, התלמידים וההורים, והמועצות התומכות גליל עליון ומבואות החרמון. מיותר לציין את השותפות המרגשת של המשפחה הפרטית שלי. עם שותפים כאלה אמיצים וחדורי אמונה, השמיים הם הגבול וניתן לקצור הישגים מרשימים שהם של כולנו”.

עדנה בז זוכה להוקרה מהשרה יפעת שאשא-ביטון וסגנה, מאיר יצחק הלוי