כדורגל: מאמן חדש לנוער של קרית שמונה

עומר לוינזון, שאימן את קבוצת הבוגרים והנוער של נשר, ייכנס לנעליו של אלון זיו.

מאמן חדש לקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שנפרדה לאחרונה מאלון זיו – שאימן בשתי קדנציות חמש וחצי עונות את הקבוצה ועבר לאמן את קבוצת הבוגרים של הפועל עכו. עומר לוינזון הוא זה שתופס מעתה פיקוד על קבוצת הנוער, לאחר פרק ממושך ומוצלח במועדון הכדורגל של עירוני נשר, שכלל את השארת קבוצת הנוער בליגת העל בעונתה הראשונה וההיסטורית בה – ובעונה האחרונה הובלת קבוצת הבוגרים להישארות בליגה א’, שהייתה ליגה מאוד קשה ואגרסיבית עם שיטת תחרות קשוחה בדמות ארבע יורדות וקבוצה נוספת המגיעה למשחקי המבחן מקרב 18 קבוצות הליגה. קודם לכן, אימן עומר לוינזון בהצלחה גדולה קבוצות נערים ונוער במחלקת הנוער של מכבי צור שלום, הפועל חיפה והפועל עכו בימים אלה מאמן לוינזון את נבחרת הכדורגל של ישראל ב-6X6 שיוצאת היום לאליפות אירופה בסלובקיה EMF EURO 2022. לוינזון בן 38 נשוי + 2. המשפחה מתגוררת בקריית מוצקין וכעת הוא יעשה את הדרך מדי יום מהקריות לקריית שמונה.

מאמן מוכשר ובעל קבלות במחלקות הנוער. עומר לוינזון (צילום: דאפר מאחמיד – אתר דאבל פס)



לאחר שחתם אמש בקרית שמונה אמר המאמן עומר לוינזון: “אני שמח להגיע למועדון גדול כמו קריית שמונה. מודה על האמון ומצפה כבר להתחיל בעבודה ולהכיר את הצוות ואת השחקנים שיחד נקווה לעשות עונה טובה ולהמשיך את ייצור השחקנים לקבוצה הבוגרת לצד חיבור ותרומה לקהילה כפי שמתווה חתן פרס ישראל איזי שרצקי. קריית שמונה זה מועדון מפואר והכבוד הוא לי להיות שייך לו. אני מודה לבעלים איזי שרצקי וליו”ר המחלקה והמנהל המקצועי דורון שנפר על האמון. מעכשיו חובת ההוכחה עלי וכל כולי למען הצלחת הקבוצה והמועדון”.

יו”ר מחלקת הנוער של קרית שמונה דורון שנפר, הסביר מדוע נבחר לוינזון לתפקיד והסביר עד כמה המשרה היוותה עד כה מקפצה למאמנים רבים “היה לנו חשוב למנות לתפקיד אדם שיתאים ל-DNA של המועדון. חיפשנו גם מאמן טוב שיכול לקדם אותנו צעד נוסף קדימה וגם איש מקצוע ערכי בעל אישיות טובה. נקווה שהשידוך הזה יצליח ונמשיך לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת לצד טיפוח ערכים”.

רבים לא יודעים, אבל מדובר אולי במשרת אימון קבוצת הנוער הנחשקת ביותר במדינה בשל העובדה שכל מי שאימן בשנים האחרונות את קבוצת הנוער של קרית שמונה, עבר לאמן בקבוצה הבוגרת של המועדון. רשימת המאמנים שהצמיחה קבוצת הנוער ארוכה מאוד: ברק בכר, בני בן זקן, סאלח חאסרמה, תומר קשטן, קובי רפואה ואלון זיו (שחתם כעוזר מאמן בבוגרים והחליט לעבור לאמן את קבוצת הבוגרים של הפועל עכו מהלאומית). בכל השנים האלה היה דורון שנפר המנהל המקצועי וליווה את המאמנים בתחילת דרכם. כמו כן, זכו המאמנים לתמיכה גדולה מצד מזכיר המחלקה, גולן מועלם, המעסה מישל מויאל, מאמן הכושר אלי בטאן ומנהלי קבוצות מסורים מאוד. עומר לוינזון מגיע לבית חם. האם ימשיך את השרשרת של המאמנים שקפצו מהנוער של קרית שמונה לקבוצות בוגרים מהליגות הבכירות? ימים יגידו.

עונה שקטה, למרות שיטת תחרות אגרסיבית. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה בעונה האחרונה