כדורגל: דניאל טוויזר חתם על חוזה בהפועל אום אל פאחם

המגן/קשר מהגולן ישחק בשורות הקבוצה מהלאומית, ששואפת להעפיל לליגת העל.

פינת “השגרירים” שלנו – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני ומאמני הגליל העליון והגלן, הפזורים מחוץ לגבולות הגזרה, פותחת את השבוע עם ידיעה על התחנה הבאה של המגן/קשר דניאל טוויזר (26), בן המושב בני יהודה שבגולן. טוויזר, שפתח את העונה בהפועל פ”ת ובהמשך עבר להפועל רעננה ועמה ירד לליגה א’, נשאר בליגה הלאומית, לאחר שחתם על חוזה לעונה אחת בהפועל אום אל פאחם, ששואפת להעפיל לליגת העל. מנהלה המקצועי של אום אל פאחם הוא שמעון הדרי, איש קרית שמונה ותושב הרחבת מעיין ברוך.

דניאל טוויזר החל את דרכו בקבוצות הילדים של מ.ק קצרין, משם עבר למחלקת הנוער של מכבי חיפה והגיע להצחלות גדולות עם קבוצות הנערים, בהן שיחק לצידם של נטע לביא ושון וייסמן. בגיל נוער חווה טוויזר קשיים בהשתלבות בקבוצת הנוער החיפאית ועבר בהשאלה להפועל רעננה, פציעה שעבר בשרירי הבטן והשביתה אותו לפרק זמן ארוך, החזירה אותו לפעילות במכבי חיפה בשלהי העונה האחרונה שלו כשחקן חריג גיל.

כשחקן בוגרים התחנה הראשונה של דניאל טוויזר הייתה בשורות העולה החדשה דאז לליגה הלאומית, עירוני נשר, שם שיחק תחת הדרכתו של אלדד שביט – תחתיו ישחק בעונה הבאה באום אל פאחם. טוויזר שיחק תחתיו של שביט במספר קבוצות מהליגה הלאומית ובהן: הפועל מרמורק, הפועל רעננה ובני סכנין – עמה עלו השניים יחד לליגת העל. כעת יקוו השניים לחוות הצלחות משותפות בהפועל אום אל פאחם.

חוזר לשחק תחת הדרכת אלדד שביט. דניאל טוויזר לאחר שחתם בהפועל אום אל פאחם