כדורסל גברים: רועי הובר חוזר צפונה

הגארד, ששיחק בהפועל אילת, חתם לשתי עונות בהפועל גליל עליון.

מועדון הפועל “נופר אנרגיה” גליל עליון נרגש להודיע על חזרתו של רועי הובר (25, 1.88) לקבוצה, בחוזה לשנתיים. רועי, ששיחק בקבוצה בעונת 2019/20 בליגה הלאומית, ונבחר לשחקן הישראלי המצטיין של הסיבוב הראשון, חוזר לקדנציה שניה, והפעם בבמה המרכזית בליגת העל. רועי מגיע אחרי עונה אישית טובה מאוד בהפועל אילת שבה תרם 10.6 נקודות ו-4.5 אסיסטים ב28 דקות בממוצע למשחק.

מהנהלת הפועל גליל עליון נמסר: “אנחנו שמחים על הבחירה של רועי בנו, כמקום להמשך ההתפתחות שלו כשחקן ישראלי מרכזי. כבר בקדנציה הקודמת של רועי ראינו את התשוקה המקצועית שלו להתקדמות, ואת היכולות המעולות שלו כשחקן וכאדם. אנחנו בטוחים שרועי יעשה צעד נוסף קדימה, ויהיה חלק מקבוצת כדורסל נהדרת”.

תגובת יו”ר המועדון טמיר אברהמס: “ההחתמה של רועי ל-2 עונות מתאימה לתכניות של המועדון. אנו מכירים את רועי – שחקן יצירתי עם יכולות גבוהות, שמגיע לקדנציה שניה אצלנו. אנחנו ממשיכים לבנות סגל מגוון עם ישראלים משמעותיים שיובילו את המועדון בשנים הקרובות. אני מודה למתן סימן טוב, סוכנו של רועי, על שיתוף הפעולה. אנו מאחלים לרועי בהצלחה.”

תגובתו של יונתן אלון: “אני מאוד שמח שהחתמנו את רועי. זה בדיוק החומר האנושי שאנחנו רוצים לראות בגליל. מדובר בשחקן כדורסל מצוין, שיוסיף לנו הקרבה וחכמת משחק. אנחנו בדרך לבנות קבוצה חזקה שתתחרה בליגה וביורופקאפ, וההחתמה של רועי היא צעד משמעותי לשם. בהצלחה לרועי ולקבוצה.”

תגובתו של רועי הובר: אני שמח מאוד לחזור לגליל, מקום שאני אוהב ושנהנתי לשחק בו. אני רוצה גם להגיד תודה להפועל אילת על השנתיים האחרונות. אני מצפה לעונה תחרותית, ואתן הכל כדי לסייע לקבוצה לעמוד במטרות שלה. יאללה גליל!”.

נע ונד בין הקצוות הגאוגרפיים של הארץ. רועי הובר במדי הגליל (צילום: גיל נוימן)