כדורסל נשים: סיום אכזרי לעונה מוצלחת

הפועל גליל עליון מסיימת עונה עם הפסד 57:56 במשחק ביתי מול מכבי רעננה, במסגרת חצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית.

עם הרבה מאוד אתגרים וקשיים התמודדה העונה קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון. סגל קצר, פציעות, מכת קורונה, אך למרות כל אלה הגיעה הקבוצה עד לשלב חצי גמר הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. ארבעה ימים אחרי שנחלה הפסד 55:46 במשחק החוץ מול מכבי רעננה – שהיווה משחק ראשון בסדרת הטובה משלושה משחקים במסגרת חצי גמר הפלייאוף העליון, קיוותה הפועל גליל עליון להשוות את התוצאה עם ניצחון ביתי לעיני הקהל התומך באולם “דנציגר” בקרית שמונה ולכפות הארכה, אך לצערה המציאות טפחה על פניה והעונה הזו מסתיימת עם הפסד אכזרי 57:56.

במשחק שהיה צמוד ברוב פרקיו, הגיעו להן שניות אחרונות שחרצו גורלות. במצב של 55:55 הצליחה הקבוצה האורחת לקלוע שלשה, מיד לאחריה ענבר לברון נשלחה לקו העונשין, אחרי עבירה בלתי ספורטיבית מצידה של רעננה. לברון דייקה בשני ניסיונות, הדר רפאל ניסתה לקלוע מחוץ לקשת עם הבאזר ולא הצליחה ובסיום ניצחון 57:58 לזכות רעננה, שעולה לגמר הפלייאוף.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: ענבר לברון – 16, קרן מוזס – 11, רג’ינה גליידה והדר רפאל – 10 כ”א, מיקה ביתן – 8, אמה רוזנסטון – 2. שותפה: שני לוי.

צוות אתר “גליל עולה” מצדיעה לשחקניות הקבוצה ולצוות המקצועי והניהולי על עונה מרשימה, מעוררת כבוד, ששומרת על הגחלת של כדורסל הנשים, הנערות והילדות בגליל. גאים בכן !

ריספקט ענק לכל העושות והעושים במלאכה