כדורסל גברים: לא הזמן להיכנע

הפועל גליל עליון תתארח הערב בחולון. הפסד יסיים עונה, ניצחון יאריך אותה.

שישה ימים לאחר תחילת סדרת רבע גמר הפלייאוף העליון ייפגשו הפועל גליל עליון והפועל חולון למשחק שלישי בסדרה, כשלחולון יתרון של 0:2, מה שאומר שניצחון נוסף של חולון יסיים את הסדרה בהעפלה שלה לשלב חצי הגמר ובסיום עונה של גליל עליון. המשחק יחל בשעה 19:30, בהיכל טוטו חולון, יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט (אפיק 55). רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר משרד הכרטיסים “לאן”.

אחרי שבשבוע שעבר המשחק בחולון היה חד צדדי ואחרי שביום שני גליל הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי לסף ניצחון – אך שלוש קליעות עונשין של מגי האורח העניקה לחולון ניצחון 89:90 דרמטי, הפועל גליל עליון תנסה לרשום ניצחון ראשון בסדרת רבע הגמר, שאותה היא לא רוצה לסיים עם הפסד חלק. ללא הרכז איתי מושקוביץ’ – שסיים את העונה ועם ספק גדול בנוגע לשיתופו של גבי צ’אצ’שוילי – שנפצע במשחק הראשון והחמיץ את המשחק בגליל, תנסה הפועל גליל עליון לתת פייט באחד מהאולמות הכי ביתיים בליגה.

מא’צ אפ מעניין יהיה גם הערב. נמרוד לוי מול כריס ג’ונסון במשחק הראשון (צילום: גיל נוימן)



בשבוע שעבר הפועל חולון קלעה באחוזים מצוינים, במיוחד מחוץ לקשת (16/29), שלטה בקצב המשחק שהיה במעמד צד אחד. על שחקני הגליל יצטרכו להציג משחק הגנה הרבה יותר טוב, להצר את צעדיהם של שחקני המפתח של חולון בדגש  הרכז ג’ו רגלנד, שקלע 15 נקודות במשחק הראשון ו-27 נקודות במשחק השני, הפורוורד כריס ג’ונסון – שקלע 15.5 נקודות בממוצע בשני המשחקים. גליל תצטרך את אייק איירבו, די.ג’יי קנדי ונמרוד לוי במיטבם כמו ביום שני האחרון, אך נדרשת תרומה מספרית הרבה יותר משמעותית של הפורוורדים, כארם משעור ואייזיאה אייזנדורף. 

יתעלה שוב מול ה”אקסית”? די.ג’יי קנדי במשחק הראשון (צילום: גיל נוימן)