כדורסל נשים: חצי גמר פלייאוף בשידור ישיר

הפועל גליל עליון תתארח אצל מכבי רעננה למשחק ראשון בסדרת חצי הגמר, שיועבר בשידור אינטרנטי ישיר.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון תחל הערב, בשעה 20:30, את דרכה במשחקי חצי גמר הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. הקבוצה הגלילית תתארח באולם “אביב” ברעננה אצל מכבי רעננה למשחק הראשון בסדרת הטובה משלושה משחקים. לפני 8 שנים הפועל גליל עליון הצליחה לחולל מהפך בסדרת חצי הגמר מול מכבי רעננה, בדיוק באותו אולם, שנשטף בכמאה אוהדים ואוהדות מהגליל, שחגגו בסיום העפלה לגמר הפלייאוף והעניקה גם כרטיס העפלה לליגת העל, שלבסוף לא מומש.

הפועל גליל עליון סיימה את הליגה הסדירה במקום השלישי בטבלה, עם מאזן של 22 ניצחונות ו-6 הפסדים, אחד מהם 65:63 במשחק החוץ מול מכבי רעננה, שסיימה במקום השני. במשחק שנערך בקרית שמונה ניצחו שחקניות הגליל 65:66. אם התוצאות בשני משחקי הליגה הן אינדיקציה למה שצפוי להתפתח בסדרה, הרי שצפויה לנו סדרה מרתקת. רעננה קבוצה עם סגל גדוש בשחקניות צעירות ונמרצות, לצד שחקניות בוגרות ומנוסות דוגמת טלי בן ישי – ששבה לפני חודשיים מחופשת ליד.  גליל עם סגל מבוגר ומנוסה יותר. בהחלט יהיה מעניין.

המשחק השני בסדרה ייערך בשבת הקרובה, בשעה 19:00, באולם “דנציגר” בקרית שמונה. במידה ולא תושג הכרעה לאחד מהצדדים בשני המשחקים הראשונים, ביום שלישי הבא ייערך משחק מכריע ברעננה.

המשחק הערב יועבר בשידור ישיר בערוץ היוטיוב של איגוד הכדורסל  

דרוכות ונחושות. שחקניות הגליל והמאמן זיו ברתנא