רשמים מביקור השר טרופר במוא”ז הגליל העליון

השר ביקר באולם “הפיס” בכפר בלום ופגש את בכירי המועצה ויו”ר הפועל גליל עליון.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, אירח השבוע את שר התרבות והספורט, ח”כ חילי טרופר (“כחול-לבן”). בשלב ראשון הגיעה הפמליה לאולם פיס כפר בלום, אולם ספורט משולב המשמש בין השאר כאולמה הביתי של קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון. זלץ סקר בפני טרופר את האתגרים הניצבים בפני המועצה בשל עליית הקבוצה לליגת העל, על כל המשתמע בכך, וביקש סיוע בהפיכת המקום לראוי לשלל השימושים שמתבצעים בו ע”י תושבי האזור. המשך הביקור התקיים במרכז קלור לאומנויות הבמה, שם קיבל השר מידע נוסף על פעילות המועצה ע”י רותם מנור, מנהלת מחלקת התרבות, ואחיקם שושן, מנכ”ל עמותת הספורט.

שר התרבות והספורט, ח”כ חילי טרופר: “שמחתי לבקר באולם הפיס ובמרכז קלור של מועצה אזורית הגליל העליון וברצוני להודות לגיורא ולצוות על האירוח הלבבי. המרכז אומנם יפה, אבל האנשים פה יפים עוד יותר, הם משרים אווירה מיוחדת ואהבה לתרבות ולספורט. אי אפשר לבקש יותר מזה”.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ: “הביקור היה מוצלח, הואיל והשר טרופר הוא אדם חושב, אכפתי וערכי. השר הבטיח לסייע ככל יכולתו בסוגיות שהצגנו בפניו, הן בתחום הספורט והן בתחום התרבות. גם אם לא ניכנס לסוגיית חוסר הוודאות הפוליטי השורר כיום, באופן עקרוני חשוב שחילי ואנשים כמוהו נמצאים בתפקידי מנהיגות מרכזיים במדינה”.

השר טרופר לצידם של גיורא זלץ, טמיר אברהמס ורותם מנור