חצור: צביקה בלילתי מונה לקב”ט היישוב

לאחר קריירה צבאית נכבדת פונה בן היישוב לאתגר חדש.

קב”ט חדש  למועצה המקומית חצור הגלילית- צביקה בלילתי, תושב חצור הגלילית אשר נולד וגדל בישוב, שירת 31 שנה בתפקידי לחימה ופיקוד בחיל השריון. בתפקידו הצבאי האחרון שימש כמפקד מחנה חטיבה 188 בדרגת רנ״ג ועם שחרורו, לפני כחמש שנים, הצטרף אל עמותת ‘ביחד למען החייל’ ופעל למען רווחת החיילות והחיילים בשטחי אימונים ובפעילויות מבצעיות.  בנוסף, זכה במספר תעודות הצטיינות והערכה לאורך השנים (מצטיין הרמטכ”ל ושר הבטחון ועוד) ונמנה עם מדליקי המשואות בחצור הגלילית בשנת 2020.

בלילתי נכנס לתפקידו ומייד קיים פגישת עבודה ראשונה עם ראש המועצה שמעון סויסה. “צביקה הוא בדיוק מה שנהוג להגדיר אצלנו ‘מטובי בנינו’ כאן בחצור הגלילית”, אמר ראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סויסה, “התקופה מאתגרת, המיקום הגיאוגרפי של חצור הגלילית והצורך לעסוק ביצירת מעטפת של שקט וביטחון ברמה האישית והיישובית –יעסיקו את צביקה מהרגע הראשון בתפקיד. אין לי ספק שהוא האיש הנכון ואני משוכנע שכולנו נהנה מהיכולות המוכחות ומהרקורד שלו”.

עם כניסתו לתפקיד, החל להערך הקב”ט החדש לקראת תרגיל שיתקיים בעוד כשבועיים ובו יעבור הישוב משיגרה לחירום. בלילתי התבקש על ידי ראש המועצה סויסה לדאוג למוכנות יישובית של 100% בכל הנוגע למיפוי מסודר, טיפול, תחזוקה והכנה לשעת חירום של כל המקלטים וציוד החירום הנלווה.

בלילתי אמר השבוע כי הוא איש של משימות ביטחוניות, אך לא פחות מזה – התנדב לאורך שנים במסגרת פעילויות שונות לרווחת הקהילה. “אני מבקש להודות לראש המועצה שמעון סויסה ולמנכ”ל שגב עייש על האמון שניתן בי. אין גאה ממני להצטרף לנבחרת האיכותית של עובדות ועובדי המועצה המקומית חצור הגלילית. ראש המועצה היתווה עם כניסתי לתפקיד שורה של אתגרים ומשימות ואני ניגש אליהם בחרדת קודש, מתוך תפיסה ש’קשה באימונים וקל בקרב’. חצור תתנהל בשעת חירום כמעט כמו בשיגרה אם נדע לעבוד קשה 7 ימים בשבוע ולאורך כל שעות היממה”.