השגרירים: סיכום מחזור והחתמה ראשונה לעונה החדשה

סיכום המחזור בליגות הבכירות, “שגריר” ראשון שחותם על חוזה לעונה נוספת. על כך בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורה מצומצמת עם דגש על המחזור האחרון בליגות העליונות וגם עם קריצה לליגות האותיות להחתמה ראשונה לקראת העונה הבאה.

ליגת העל

דני עמוס (כפר בלום) – שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:1 למכבי ת”א, בשורותיה עלה כמחליף בדקה ה-66 הבלם עידן נחמיאס (אניעם).

רותם חטואל (חצור)  – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, רשם הופעה בת 59 דקות במשחק הניצחון 0:1 על מכבי חיפה.

עבדאללה חליחל (גוש חלב) – חלוץ הפועל נוף הגליל, רשם אמש הופעה ראשונה מול קבוצת נעוריו, עירוני קרית שמונה. חליחל פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-55. קרית שמונה ניצחה 0:2 ונוף הגליל ירדה לליגה הלאומית.

שב לשחק אחרי מספר משחקים על הספסל. עידן נחמיאס (צילום: מדיה מכבי ת”א)



ליגה לאומית – מחזור אחרון

דניאל טוויזר
(בני יהודה) – קשרה של הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד הדרמטי 2:1 להפועל ראשון לציון, ששלח את קבוצתו לליגה א’ ואת הקבוצה המנצחת למשחקי ההישארות בליגה.

אמיר רוסתום (ריחנייה) – מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א, רשם הופעה בת 80 דקות במשחק ההפסד 2:1 לסקציה נס ציונה, שבסיום המשחק חגגה עליה לליגת העל.

ליגה ב’

אהוד מערבי – קשרה של הפועל עירוני כרמיאל, חתם על חוזה לעונה נוספת – שלישית ברציפות בקבוצה. מערבי הגיע לחתימה: “שמח ונרגש להמשיך עונה נוספת בכרמיאל. כרמיאל זה לא עוד מועדון עבורי. אני מצפה לתחילת העונה ומקווה לעשות את הצעד הנוסף שהיה חסר בעונה החולפת לעבר עליית ליגה”.

מצא בית חם. אהוד מערבי במדי הפועל עירוני כרמיאל (צילום: עמוד הפייסבוק של המועדון)