כדורגל: הספורטיביות ממשיכה במלוא העוצמה

עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את נוף הגליל, שירדה לליגת המשנה. איתמר שבירו כבש צמד.

עירוני קרית שמונה ממשיכה לעשות כבוד למקצוע וובעיקר לייצג את עצמה בכבוד במשחקי הפלייאוף התחתון. הערב אירחה הקבוצה למפגש צפוני את הפועל נוף הגליל, שהייתה מוכרחה לנצח כדי לשמור על סיכוי להישאר בליגת העל. המשחק הפגיש משני צידי הקווים שותפים לדרך ארוכה – סלובדאן דראפיץ מקרית שמונה ושי ברדה מנוף הגליל. עם כל הכבוד לאחווה צפונית ועם כל הכבוד לקשרים ההדוקים בין דראפיץ לברדה, גם המאמן והצוות המקצועי וכמובן השחקנים של קרית שמונה ידעו לשים את הסנטימנטים בצד, לשחק בצורה ספורטיבית ולנצח 0:2 את הקבוצה האורחת, שנשרה לליגה הלאומית בתום המשחק. קרית שמונה שומרת בגאון על המקום הראשון בטבלת הפלייאוף התחתון.

מקצוען לפני הכל. סלובדאן דראפיץ (צילום: לירן דורף – דאבל פס)



עירוני קרית שמונה המשיכה להעניק דקות משחק לשחקנים צעירים, כאשר בהרכבה פתח השוער נדב זמיר ובחוליית הקישור אריאל שרצקי. נוף הגליל פתחה את המשחק בלחץ על שערה של קרית שמונה, אך חוסר ריכוז מנע ממנה לסכן בצורה משמעותית את שערה של קרית שמונה. מנגד, קרית שמונה הצליחה להשתלט על המשחק ב-20 הדקות האחרונות, הגיעה למספר מצבים ואחד מהם הניב שער בדקה ה-33, כאשר מסירה של נדב נידם מצאה את איתמר שבירו ברחבה וזה בעט לשער וקבע 0:1 לקרית שמונה. בדקה ה-42 נפסל שער שכבש מוחמד שאקר בעמדת נבדל. במחצית השניה קצב האירועים ליד השערים נרגע, אך בדקה ה-73 מסירה של מוחמד שאקר מצאה את איתמר שבירו, שבעט מהרחבה וכבש שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2 נכבד לקרית שמונה על נוף הגליל, שיורדת לליגת המשנה יחד עם מכבי פ”ת – שהפסידה 1:0 להפועל ירושלים.

נדב זמיר, עלא ג’עפר, איתי בן שבת, , עאיד חבשי (ארז איסקוב – 76) ניר דרורי,, נדב נידם, אריאל שרצקי (מורגן פרייר – 59),  יוליוס סקה (ידין לוגסי – 59) רועי קהת, איתמר שבירו (אדריאן רוצ’ט -76). מוחמד שאקר (גיא בן לולו – 76)

איתמר שבירו. מלך השערים של עירוני קרית שמונה (צילום:מדיה מנהלת הליגה)