כדורגל: זרקור על מחלקות הנוער

אלופה חדשה, מועדון שזכה לביקור בכירי ההתאחדות, זאת ועוד בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל בגליל העליון והגולן ואחר נציגי האזור בקבוצות מחוץ לגבולות הגזרה, עם זרקור לעבר משחקי המחזור האחרון בקרב הקבוצות שטרם סיימו את העונה.

מצטרפת למועדון האלופות. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



לפני שנתחיל בסקירה מהמשחקים, ידיעה “חמה מהתנור”: יו”ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, המנכ”ל יוסי שרעבי, המשנה למנכ”ל רונן הרשקו והסמנכ”ל אבי לוי ביקרו היום במועדון הכדורגל גליל-גולן ונפגשו עם מנהל המועדון אלון יוגב והצוות המקצועי,  שהציגו בפניהם את הפעילות ואת הפוטנציאל הגלום במועדון שמרכז בתוכו את כל הקיבוצים בסביבה (כ-350 ילדים) ובמטרה לקדם מרכז פיתוח אזורי של ההתאחדות שיכלול את כל יישובי הגליל העליון והגולן.

במועדון נעשית עבודה מקצועית מקיפה, בכללה שיתוף פעולה עם חברת “פליימייקר” לטובת עיבוד וניתוח הביצועים של השחקנים, כולל הגילים הצעירים ביותר, כמו גם ליווי מנטאלי, תוכנית תזונה, אימוני כושר וגמישות ועוד. ראשי ההתאחדות הגיעו בהמשך למגרש האימונים בכפר בלום כדי לצפות באימון הילדים ויו”ר ההתאחדות שוחח עמם: “אני מתרשם מאוד מהדרך בה מנוהל המועדון ומהרצינות שלכם. אני בטוח שאם תמשיכו להשקיע ולעבוד קשה גם תגיעו לנבחרות ישראל. חשוב שתזכרו איפה כל זה התחיל”.

שחקני ומאמני מ.כ גליל גולן ובכירי ההתאחדות לכדורגל

עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ג’ זכתה באליפות מחוז חוף, שני מחזורים לפני תום העונה, בזכות ניצחון 2:4 במשחק החוץ מול מכבי אחי נצרת, שנערך באצטדיון בעילוט. הקבוצה המארחת עלתה ליתרון משער שנכבש בדקה ה-5, אך שערים שכבשו הראל נפתלי בדקה ה-10 ואיליי זדאד בדקה ה-15 חוללו מהפך, שהחזיק מעמד שתי דקות עד שהקבוצה המארחת כבשה שער שוויון. במחצית השניה שערים שכבשו ריו לגיסימו והראל נפתלי סגרו עניין והעניקו לקרית שמונה את הניצחון. ברכות למאמן תומר חזות ולשחקנים.

קבוצת הנוער סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק הביתי מול מכבי נתניה, משחק בין שתי קבוצות ממרכז טבלת ליגת העל.

קבוצת נערים א’ נפרדה מליגת העל עם הפסד 7:0 במשחק החוץ מול מכבי פ”ת, שבזכות הניצחון זכתה באליפות המדינה.

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון דרמטי 2:3 על נועלת הטבלה, עירוני נשר, במשחק עם סיום דרמטי. שער שכבש ראמי בטחיש העלה את קרית שמונה ליתרון כבר בדקה ה-2, אך שערים שכבשה נשר בשלהי המחצית הראשונה ובתחילת המחצית השניה חוללו מהפך. שער שכבש יואב כראדי בבעיטה חופשית, בסמוך לסיום המועד החוקי, קבע שוויון 2:2. שער שכבש ליאם אלוק בתוך תוספת הזמן חולל מהפך והוביל לניצחון, שמציב את קרית שמונה במרחק של 9 נקודות מהקו האדום, כשנותרו בקופה 12 נקודות.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מעמדה כקבוצה מובילה במחוז חוף, בזכות ניצחון 0:5 על הפועל נוף הגליל. כבשו לזכותה: אושרי דרור – צמד, מרטין רוגובסקי, גיא רומש, יועד נגאוקר.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:4 את מ.ס קרית ים.

השער המרהיב שכבש נהוראי כראדי

נוער – ארצית צפון

בני ממב”ע הפסידה אתמול 2:0 במשחק החוץ מול בית”ר חיפה, שעלתה על חשבונה מעל הקו האדום של הטבלה. ארבעה מחזורים לפני תום העונה ממב”ע מדורגת מתחת לקו האדום, כשאותה מקדימה חיפה בשתי נקודות.

ילדים א’ – ליגת צפון 1

מ.ק קצרין שומרת על המאזן השני בטיבו בליגה, בזכות ניצחון 1:7 על מכבי כפר מנדא. כבשו לזכותה: אלון זנקביץ’ – ארבעה שערים, רון אשרף – צמד ושוהם פנחס.

הפועל עירוני צפת ניצחה 0:1 את משחק הדרבי האזורי מול הפועל מרום הגליל. כבש לזכותה: נהוראי קריאף בדקה ה-60. מרום הגליל שומרת על המאזן השלישי בטיבו בליגה, בעוד שצפת שומרת על המאזן הרביעי בטיבו בליגה.

בני ממב”ע, בעלת המאזן העשירי בטיבו בליגה, סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את משחק החוץ מול הפועל עראבה.

ניצחון בדרבי האזורי. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת

השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) – שחקן ההתקפה של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 63 דקות במשחק מול בני יהודה ת”א ואף כבש שער, שסייע לקבוצתו לנצח 2:4. לאלמישלי היה זה שער עשירי העונה והוא מוביל את טבלת מלך שערי קבוצתו.

שחף ספיר (יסוד המעלה) – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה ראשונה מזה זמן רב, במשחק ההפסד 1:0 לבני סכנין.

אוהד לוי (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת הנוער של עירוני נשר, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 4:1 לבית”ר ירושלים.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה ניצחה 4:9 את מ.ס כפר יאסיף. הקשר הצפתי ליאד סופר רשם הופעה בת 20 דקות וכבש שער בכורה העונה. הקשר הצפתי אורי ברנזון והמגן מעיין אורון (כפר בלום) רשמו הופעה מלאה.

נועם שמש – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:4 על בני סכנין, בו כבש צמד שערים.

צמד במפגש הצפוני. נועם שמש (צילום: ג’ו הירש – האתר הרשמי מכבי חיפה)