כדורגל: שומרים על קצב

עירוני קרית שמונה עם ניצחון נוסף – הפעם 1:3 על מ.ס אשדוד וה”אקס” רב”ש.

עירוני קרית שמונה ממשיכה לכבד את המקצוע, את סמל המועדון ובעיקר ליהנות מכדורגל. העובדה שההישארות בליגה הובטחה כבר מזמן והעובדה שהמאמן סלובדאן דראפיץ לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, לא פוגמת ולו במעט ברמת הרצינות של הקבוצה – שמצידה נראה שנהנית מהעובדה שהיא יכולה לשחק בצורה משוחררת. הערב ניצחה הקבוצה 1:3 את מ.ס אשדוד, שמודרכת ע”י “האקס” , רן בן שמעון – שאין צורך להזכיר את תרומתו הגדולה מאוד להצלחת המועדון הצפוני.

קרית שמונה פתחה את המשחק במגמה התקפית, בדקה ה-25 היא באה לראשונה במשחק על שכרה, כאשר מסירת עומק מצוינת של איתמר שבירו מצאה את מוחמד שאקר, שחדר לרחבת אשדוד, עבר את השוער המקומי ובעט לרשת וקבע 0:1 לזכות קרית שמונה.

בדקה ה-31 הקבוצה המארחת כבשה שער שוויון, בסיומה של התקפה מהירה שכללה משחק צירופים מרשים. גל קעטבי הקדים את נדב זמיר ובעט לרשת וקבע שוויון 1:1.

קרית שמונה חידשה את מלאכת ההבקעות במחצית השניה. בדקה ה-60 הגבהה של מורגן פרייר מאגף שמאל מצאה את מוחמד שאקר, שפרגן במסירה מתוך הרחבה לאיתמר שבירו, שבעט מקרוב לרשת וקבע 1:2 לזכות קרית שמונה.

שלוש דקות בתוך תוספת הזמן שוב מורגן פרייר בפעולה, הפעם בחדירה לרחבה מצד ימין ובעיטה לקורה. גיא בן לולו, שעלה כמחליף, השתלט על הכדור החוזר ובעט לרשת מטווח אפס וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:3 לזכות קרית שמונה, ששומרת על המקום הראשון של הפלייאוף התחתון.

עלה מהספסל והוסיף המון למשחק ההתקפה. מורגן פרייר (צילום: שלומי גבאי)