השגרירים: אל אל חטואל

חלוץ הפועל ב”ש כבש בחצי גמר הגביע. סיכום השבוע בגזרת “השגרירים”, בכתבה זו.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, עם מהדורה מסכמת שבוע. מה בתפריט? הנציגים שלנו בחצי גמר גביע המדינה, הנציגים שלנו במשחקי הפלייאוף של ליגות האותיות ועוד. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

רותם חטואל
(חצור) – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, רשם בתוך שלושה ימים שתי הופעות מול מכבי ת”א: ביום ראשון עלה כמחליף בדקה ה-62 של משחק הליגה בו קבוצתו ניצחה 0:1, אמש עלה כמחליף בדקה ה-60 של משחק חצי הגמר בו קבוצתו ניצחה 1:3, כשעל שער הניצחון שנכבש בדקה ה-65 חתום חטואל. בשורות מכבי ת”א רשם הופעה מלאה במשחק הגביע, הבלם עידן נחמיאס (עמיעד).

דני עמוס (כפר בלום) – השוער והקפטן של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק מול “האקסית” הפועל ת”א, שניצחה 0:2.

ליגה לאומית

אלון בוזורגי
(קרית שמונה) – חלוץ הפועל כפר סבא, עלה כמחליף בדקה ה-71 של משחק ההפסד של קבוצתו 3:1 ל”אדומים” אשדוד.

דניאל טוויזר
(בני יהודה) – מגן/קשר הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק מול בית”ר ת”א/בת ים – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

ככה חוגגים עליה לגמר הגביע. רותם חטואל ואור דדיה חוגגים עם אוהדי הפועל באר שבע (צילום: באדיבות מדיה ההתאחדות לכדורגל)



ליגה א’ – צפון

משחקי חצי גמר המחוזות בו ניצחה מ.ס טירה 0:3 את הפועל בועיינה הפגיש “שגרירים” משני הצדדים, שעלו כמחליפים ברבע השעה האחרונה של המשחק. מהספסל של טירה עלה החלוץ וויאם עמאשה (בוקעאתא), מהספסל של בועיינה עלו נציגי קרית שמונה, החלוץ רון פרץ והקשר טל ויגדרוביץ‘.

עמיר אבלס (מטולה) – קשרה של הפועל הרצליה, רשם הופעה מלאה במשחק חצי גמר המחוזות מול צעירי טייבה – שניצחה 4:5 בפנדלים והעפילה לגמר המחוזות. אבלס כבש שער בדו קרב הפנדלים ואת העונה הוא מסיים עם תשעה שערים.

ליגה ב’


הפועל עירוני כרמיאל סיימה ביום ראשון עונה עם הפסד מאכזב 1:0 בסיומו של גמר המחוזות מול הפועל טירת כרמל, שכבשה שער בהארכה. בשורות כרמיאל רשם הופעה מלאה הקשר אהוד מערבי (חצור), בעוד שחקן הכנף סהר דהאן (צפת) הוחלף בדקה ה-100.

מסיים עונה מצוינת ברמה האישית. עמיר אבלס (צילום: דאפר מאחמיד – אתר דאבל פס)