כדורסל גברים: צפו בתקציר מניצחון הגליל על חולון

הפועל גליל עליון ניצחה 70:75 את הפועל חולון, למרות שברוב המשחק הייתה בפיגור.


חג שמח מאולם “הפיס” בכפר בלום, שם חגגה לפני זמן קצר קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון ניצחון 70:75 במשחק הביתי מול הפועל חולון, במסגרת המחזור השני של הבית העליון של ליגת העל. אולם “הפיס” בכפר בלום לא היה מלא עד אפס מקום, אך תמיכת הקהל הביתי ומיעוט הקהל של הקבוצה האורחת, בהחלט היו לטובת הגליל.

במשחק הערב, אליו התייצבה הקבוצה האורחת אחרי שבאמצע השבוע העפילה לחצי גמר הצ’מפיונס ליג, גליל שוב קיבלה את חולון ללא שניים משחקניה המפתח הזרים שלה – הפעם היו אלה הגארד טיירוס מגי והסנטר מייקל קייזר. למרות זאת, חולון פתחה את המשחק בריצת 0:10 ו- 4:17 ונראה היה שהיא בדרך לשייט לניצחון. הרבע הראשון הסתיים ביתרון חולוני 8:18, ברבע השני המשחק הפך צמוד ובזכות 5 נקודות רצופות שקלע הסנטר ברייס וושינגטון – מהם שלשה עם הבאזר, היתרון החולוני עמד על 37:39.

נתנו תוצרת. ברייס ווישינגטון ושאבון לואיס



ברבע השלישי, כשתיים וחצי דקות לקראת הסיום, סל שדה של שאבון לואיס העניק לגליל יתרון ראשון במשחק – 49:50, אך חולון ירדה להפסקת הרבע ביתרון מוגדל – 51:57. ברבע האחרון של המשחק ריצת 0:7 של הגליל יצרה מהפך והעניקה לגליל יתרון 67:70, שאותו היא לא שמטה ועל אף שלשה של כריס ג’ונסון האורח, שצימק את היתרון הגלילי ל-70:73, כארבעים שניות לסיום, סל מרשים של די.ג’יי קנדי בחדירה לסל, כ-11 שניות לסיום, סגרה עניין והעניקה לגליל ניצחון 70:75.

המשחק הערב היה משחק התקפי לא טוב משני הצדדים, במיוחד מחוץ לקשת – חולון עם 10/36 וגליל עם 7/27. מקו העונשין, אליו הקבוצות לא הרבו להגיע, אחוזי הקליעה היו טובים משני הצדדים – 12/15 מהצד של חולון ו- 14/16 מהצד של גליל. בפרמטר האיבודים יתרון גדול לגליל – 8 איבודי כדור לעומת 13 שאיבדה חולון. בפרמטר הריבאונדים יתרון קל לחולון, שקטפה 45 כדורים חוזרים – לעומת 40 שקטפה גליל.

המצטיינים בשורות הגליל היו שאבון לואיס – שקלע 15 נקודות, חילק 6 אסיסטים וקטף 5 ריבאונדים, ודי.ג’יי קנדי – שקלע 14 נקודות וקטף 8 ריבאונדים. לסטטיסטיקה המלאה, הקליקו כאן

רשימת קלעים משתי הקבוצות
תקציר המשחק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל