השגרירים: כובשים בצרורות בליגה א’

צמד לרון פרץ, שער לבוזורגי ושער לעמאשה. על זאת ועוד, בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה. חיכינו עד לסיום המשחק של “השגרירים” מכרמיאל, כדי להעלות עם הפינה, שאנו חייבים לציין מהמשחות שידענו העונה – עם שלושה כובשים מתוצרת עירוני קרית שמונה. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

מפגש “שגרירים” נערך באצטדיון בנתניה, שם נפרדו מכבי נתניה ומכבי ת”א בתוצאת שוויון 1:1. “השגרירים” שלנו בשתי הקבוצות רשמו הופעה מלאה: מהצד הנתנייתי היה זה השוער דני עמוס (כפר בלום), מהצד התל אביבי היה זה הבלם עידן נחמיאס (אניעם).

עבדאללה חליחל (גוש חלב) – חלוץ הפועל נוף הגליל, רשם הופעה בת מחצית אחת במשחק מול הפועל ירושלים – שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

כבש שבוע שני ברציפות. ישי בוזורגי



ליגה לאומית

אריאל לזמי
– שחקן ההתקפה של הפועל ראשון לציון, רשם הופעה בת מחצית אחת במשחק מול הפועל פ”ת, הקבוצה בה פתח את העונה, במשחק שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

אמיר רוסתום (ריחנייה) – מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א, עלה כמחליף בדקה ה-62 של משחק ההפסד 3:1 ל”אדומים” אשדוד.

נאור עבודי (קרית שמונה) – מגן/קשר הפועל עפולה, עלה כמחליף בשלהי המשחק מול הפועל עכו, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

דניאל טוויזר (בני יהודה) – קשרה של הפועל רעננה, רשם אמש הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:2 על הפועל ר”ג.

תצוגת תכלית. רון פרץ



ליגה א’

רון פרץ
(קרית שמונה) – חלוץ הפועל בועיינה, רשם הופעה בת 82 דקות במשחק הניצחון 2:3 על צעירי כפר כנא, כשעל לא פחות משני שערים חתום פרץ.

ישי בוזורגי (קרית שמונה) – חלוץ הפועל מגדל העמק, עם שער ליגה שני ברציפות, הפעם זה היה בדקה ה-51 של המשחק מול עירוני נשר, 9 דקות לאחר שנכנס לשדה המשחק. השער שכבש בוזורגי קבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

“השגרירים” שלנו במ.ס טירה חגגו ניצחון 1:3 במשחק החוץ מול הפועל ערערה. החלוץ וויאם עמאשה (בועקאתא) – שעלה כמחליף בדקה ה-65 וחזר אחרי כחודש של היעדרות למגרשים, כבש שער בדקה ה-81. הקשר אופיר טקיאר רשם הופעה מלאה.

עמיר אבלס (מטולה) – קשרה של הפועל הרצליה, רשם הופעה בת 50 דקות במשחק בו קבוצתו הפסידה 1:0 לצעירי טייבה.

ליגה ב’

הפועל עירוני כרמיאל ניצחה לפני זמן קצר 0:2 בביתה את צעירי טמרה – יריבתה ביום שישי הקרוב, במשחק על הפלייאוף לעליה. בשורות כרמיאל עלו בהרכב הקשר אהוד מערבי (חצור) ושחקן הכנף סהר דהאן (צפת) – שהוחלפו במהלך המחצית השניה. 

נולד לכבוש. וויאם עמאשה (צילום: נזיה סולטן)