עובדים ביום, טניסאים בערב

קבוצת המאסטרס של מרכז הטניס קרית שמונה עלתה לליגה ב’. שמחים להעניק לה את תואר “קבוצת החודש”.

מרכז הטניס בקרית שמונה, המשמש מסגרות למאות טניסאים – תחרותיים, חובבנים, גברים, נשים, ילדים, בגילאים מגוונים. טניס הוא אמנם ענף יחידני, אך המרכז מהווה מסגרת לקבוצות רבות, שמשתתפות בליגות סדירות בהן הניקוד של הקבוצות הוא מצטבר. קבוצת המאסטרס , בה פעילים עשרה גברים בגילאי 35-60, המגיעים מיישובי הגולן והגליל העליון, קבוצה שרצה כבר מספר שנים עם גרעין קבוע. חמישה מחברי הקבוצה משתתפים בליגה פנימית של המרכז שבה משתתפים כ-30 שחקנים חובבים מהאזור, מקבוצה זו יש גם נציגים בליגה ב’ – ליגה מחוזית מטעם איגוד הטניס אליה העפילו מליגה ג’ – שלושה מהם משחקים בסגנון יחידים ושניים במסגרת זוגות. הקבוצה העפילה לאחרונה לליגה ב’ של איגוד הטניס – הליגה הרביעית בסולם הליגות. כמה משחקני הקובצה משתתפים בתחרויות מאסטרס ארציות מטעם הליגות ושניים משחקים במסגרת הליגה למקומות עבודה. הקבוצה מתאמנת תחת הדרכתו של ליאור שפירא, שמשחק מעת לעת במסגרות שבהן הקבוצה פעילה. הקבוצה נפגשת בימי ראשון לאימונים. ההתמדה של שחקני הקבוצה והתשוקה לטניס מזכה אותה בתואר “קבוצת החודש” שלנו.

אז מי ברשימת השחקנים? גולן כהן (קרית שמונה), אביב אגרא  (קיבוץ שניר), איתי הרדוף (איילת השחר), משה זיו (עין זיוון), אריאל נעים (נאות מרדכי), איציק נווה (אניעם), ארקדי שכטמן (בני יהודה), ליאור חכים (דפנה), איתי הופטמן (ראש פינה), ארקדי שכטמן (בני יהודה).

צוות לעניין. מימין לשמאל: אביב אגרא, אריאל נעים, משה זיו, איציק נווה, גולן כהן והמאמן ליאור שפירא.



ליאור שפירא משתף אותנו בייחוד של הקבוצה: “זו קבוצה שאמורה להיפגש לאימונים של שעה אחת, אבל כל כך כיף לנו יחד ויש להם רצון כל כך גדול להתאמן, שכל אימון מוצא את עצמו נמשך הרבה מעבר לשעה ואפילו קרוב לשעתיים. רוב החבר’ה מגיעים למרכז עוד פעם-פעמיים בשבוע לשחק, יש אחרים שמשחקים בישווב שבו הם מתגוררים. מדובר בחבר’ה בכושר טוב, שמשלבים עוד פעילויות ספורט. בחורף אנחנו מתאמנים במגרש המקורה ובקיץ במגרשים בפתוחים. האווירה מצוינת בין החבר’ה. כל אימון אנחנו עושים משחקונים, שמים דגש טכניקה, מאצ’ים של יחידים וזוגות. מעת לעת אנחנו עושים גם מפגשים חברתיים וסך הכל נהנים מאוד”.

ליאור שפירא מאמין גדול בסיכויי ההצלחה של קבוצתו להשתלב בליגה ב’: “אני מאמין בחבר’ה. אנחנו אמנם לא מודעים לרמות ואין כאן עניין של סקאוטינג או דברים כאלה, אבל יש לנו חבר’ה מספיק מוכשרים ומחויביים. אנחנו לא מתכוונים לשנות את פני הקבוצה, לא רואים בעליית ליגה מטרת על, אך כמובן רוצים להצליח ולעשות את המיטב ולהיראות טוב”.

איתי הופטמן

ליאור חכים