כדורסל גברים: גליל התפוצצה בבולגריה

הפועל גליל עליון ניצחה 55:84 את משחק החוץ מול פלובדיב. מחר תחזור לארץ ותתאחד עם די.ג’יי קנדי.

הרבה זמן הפועל גליל עליון חיכתה למשחק כמו זה שהייתה שותפה לו הערב. בעיצומה של תקופה לא קלה, שעוברת על הקבוצה בזירה המקומית מאז החזרה מ”פגרת האומיקרון”, הצליחה הקבוצה של ברק פלג ועוזריו, אבישי גורדון ונעם כהן, לזכות בניצחון 55:84 במשחק החוץ מול אקדמיק פלובדיב הבולגרית, יומיים לאחר ההפסד 74:68 במשחק החוץ מול פרישתינה הקוסוברית.

שחקני הגליל פגשו הערב מכר מהעבר, הגארד דשון נייט – ששיחק בשליש הראשון של העונה שעברה בגליל והעונה משחק בקבוצה הבולגרית. הרבע הראשון של המשחק היווה פרומו לבאות, לאחר שהסתיים ביתרון 7:26 לזכות שחקני הגליל, שבהמשך שייטו ליתרון 24:50 בתום המחצית הראשונה ו- 30:65 בתום הרבע השלישי. היתרון המוקדם והגדול שלו זכתה הקבוצה הגלילית אפשר לה לשלב במשחק שחקנים צעירים, שממעטים לזכות בדקות משחק בזירה המקומית, כמו רון כהן, יובל לוין ורועי קוזי’קרו. כמו כן, המצב הנוח במשחק אפשר להעניק מנוחה לפורוורד והקפטן, נמרוד לוי.

רשימת קלעים: ברייס וושינגטון הוביל את רשימת הקלעים עם 13 נקודות, גבי צ’אצ’שוילי ורון כהן עם 12 נקודות, אייק איירבו ויובל לוין עם 9 נקודות כ”א, כארם משעור עם 8 נקודות, אייזיאה אייזנדורף ושאבון לואיס עם 7 נקודות כ”א, ג’ונתן סטוב עם 5 נקודות, איתי מושקוביץ עם 2 נקודות.

מחר תנחת הקבוצה בנתב”ג ושם צפוי לנחות גם הגארד-פורוורד, די.ג’יי קנדי – שמגיע מקבוצה פרומיתיי האוקראינית. שני הצדדים עשויים להתאחד כבר מחר והתחיל בהכנות לקראת משחק החוץ מול מכבי ת”א, ביום ראשון הקרוב, בשעה 17:00, בהיכל מנורה מבטחים בת”א.

ניצחון חשוב בבולגריה. שחקני הקבוצות הערב (צילום: גיל נוימן)