שיאים במעיינות

סיגל אושרי הגיעה להישג גדול בחצי מרתון עמק המעיינות. שמחים להעניק לה את תואר “ספורטאית השבוע”.

ביום שישי האחרון נערך במזג אוויר קר ומאתגר חצי מרתון עמק המעיינות בהשתתפות כמות נכבדת של משתתפים מכל רחבי הארץ, בהם גם חברי קבוצת ריצה גליל עליון. סיגל אושרי, בת 43 מראש פינה, מדריכת פילאטיס, נשואה לטל ואם לשלושה, הצליחה לשבור שיא אישי ולהגיע להצלחה גדולה שהיא אפילו סוג של ציון דרך. סיגל אושרי התייצבה למרוץ האחרון בצוותא עם בעלה, טל, שהפגין בצורה מרשימה את יכולותיו על המסלול. סיגל אושרי היא מיחידות הסגולה שהצליחו לקטוף את “הטריפל של גליל עולה”. אחרי שזכתה בתארי “ספורטאית השנה” ו”ספורטאית החודש”, הפעם היא כובשת את פינת “ספורטאית השבוע”.

ממשיכה לצבור הצלחות בהתמדה. סיגל אושרי



בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה שיתפה סיגל אושרי את חוויותיה ואת תחושותיה נוכח ההצלחה הגדולה בתחרות בעמק המעיינות: “מרוץ במזג אוויר מטורף עם קבוצה מדהימה של אנשים שאיתם רצתי כל המרוץ – מהקילומטר הראשון ועד לשער הניצחון. קבוצה של אנשים שאני לא מכירה, שברגעים הקשים עודדו ודחפו, שהגשם והרוח הצליפו הגנו, שמרו והכי חשוב  – דאגו שאשאר איתם עד הסוף. זו היא כוחה של קבוצה. תודה מיוחדת למלאכית המהממת – פייטרית מדהימה שכמוך -דיאנה עידו, שלאורך כל 21.1 הקילומטרים החזקת אותי איתך והבאת אותי לתוצאה הרבה מעבר למצופה 1:38.21. תודה לשי בית הלוי מאמן הריצה שלי על תוכנית אימונים שמחזקת אותי פיזית ומנטלית. ותודה שנטעת בי את האמונה שאצליח להגיע לתוצאה טובה. תודה גדולה לטל אושרי החצי השני שבא איתי לכל השגעונות שלי קם איתי לאימונים בחשכה  רץ איתי עשרות קילומטרים בכל מזג אוויר בגשם ובקור. ושאפו גדול על חצי ראשון בתוצאה מדהימה של 1:35.56”.

לצידה גם על מסלול הריצה. סיגל אושרי והבעל, טל



שי בית הלוי, מאמנה של סיגל אושרי, מפרגן בגדול לפועלה של סיגל אושרי: “סיגל מתאמנת מזה מספר שנים במועדון ריצה גליל עליון בקבוצת איילת השחר. סיגל מתאמנת רצינית ותמיד מעמידה בפני עצמה יעדים מאתגרים. בחצי מרתון עמק המעיינות היא הגיעה ללא ספק לתוצאה איכותית ביותר ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית ביכולות שלה, השיאים שלה במרחקים האחרים חוץ מחצי מרתון גם הם בסכנה משמעותית ויישברו בקרוב. חשוב לציין שסיגל גם מדריכת פילאטיס במועדון ריצה גליל עליון וגם בנה מעיין אתלט מצטיין בקבוצת האתלטיקה של המועדון – כך שתרומתה למועדון שלנו מורגשת מאוד ואנו שמחים על כך”.

הכל נשאר במשפחה. סיגל אושרי לצד הבעל והבן