כדורסל נשים: גליל עם ניצחון שני בתוך יומיים

ניצחון 47:55 במשחק החוץ על עירוני נתניה, מסיים את השבוע עם חיוך בגזרת הפועל גליל עליון.

“שבוע השרון” של הפועל גליל עליון, שהחל עם הפסד מתסכל במשחק חצי גמר גביע האיגוד מול הפועל כפר סבא 69:65 – והמשיך ביום שלישי עם ניצחון 45:61 על אקדמיית וינגייט, מסתיים עם ניצחון חוץ 47:55 על עירוני נתניה מהחלק התחתון של הטבלה – במשחק שבו לטענת הקבוצה הגלילית השיפוט לא היה במיטבו, הטענות על השיפוט הביאו להרחקתו ברבע האחרון של המאמן זיו ברתנא, בהיעדרו תפסו פיקוד על הקווים עוזריו, מעיין דיין ונבו נביזדה, שהוליכו את הקבוצה לניצחון בסיומו של משחק שהיה שקול מבחינת תוצאה ברוב הדקות, על אף שברבע הראשון הקבוצה המארחת הייתה דומיננטית יותר. בסיום, ניצחון גלילי, שמשפר את מצבה של הקבוצה בצמרת טבלת הלאומית, הכל כך מבולגנת בשל חוסר האחידות בכמות המשחקים.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: מיקה ביתן המשיכה את היכולת הטובה מאמצע השבוע, גם הפעם הובילה את רשימת הקלעיות עם 14 נקודות. רג’ינה גליידה ודבי בלייברג קלעו 12 נקודות כ”א. עוד ברשימת הקלעיות: ענבר לברון – 9, הדר רפאל – 8. שותפו: קרן מוזס ואמה רוזנסטון.

ביום שלישי הקרוב תתארח הפועל גליל עליון למשחק ליגה אצל הפועל כפר סבא ודרור מייברג – הקבוצה היחידה בעלת המאזן המושלם בליגה הלאומית.

שני ניצחונות ביומיים. קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון