כדורסל: צפת בעכו, נשות הגליל בקריה

יממה עם משחקים מאתגרים לשתיים מקבוצות הדגל של האזור. זרקור למשחקים, בכתבה זו.

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון מצויה בפגרת נבחרת, אך אין זה אומר שבגזרת קבוצות הדגל האחרות של הכדורסל הגלילי אין התרחשויות. ביממה הקרובה צפויים שני משחקים מאתגרים לקבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת וקבוצת הנשים של הפועל גליל עליון. בכתבה זו נפנה זרקור לעבר המשחקים.

קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת, שיחד עם הפועל כפר סבא החזיקה ערב המחזור במאזן הטוב ביותר בליגה הארצית. כדי לשמור על הסטטוס הזה, תצטרך הקבוצה הצפתית לזכות בניצחון גם  הערב (שני), בשעה 20:00, במשחק בו תתארח הקבוצה באולם “הפיס” בעכו, אצל הפועל עכו/מטה אשר – היורדת מהליגה הלאומית, שמדורגת במקום השלישי ואותה צפת וכפר סבא מקדימות ב-3 נקודות. במשחק שנערך בסיבוב הראשון צפת ניצחה 72:76. גם הפעם יש את כל הסיבות לצפות למשחק צמוד. בשורות הקבוצה מהגליל המערבי מספר דמויות עם עבר על הפרקט הצפתי: המדובר במאמן לירן שוורצוולד, ברכז רז מור ובגארד חואן קרלוס ברחל. צפת עד כה ספגה שלושה הפסדים – כולם היו במשחקי חוץ מול יריבות מצמרת הטבלה. צפת מצויה בתקופה טובה והמשחק הקרוב הוא בהחלט מבחן חשוב ומאתגר עבורה.

ישמרו על המאזן הטוב בליגה? שחקני צפת


שלושה ימים אחרי ההפסד הביתי הכואב במשחק הגומלין מול הפועל כפר סבא בחצי גמר גביע האיגוד, קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון חוזרת למשחקי הליגה הלאומית. הקבוצה תארח מחר, בשעה 19:00, באולם “דנציגר” בקרית שמונה, את אקדמיית וינגייט, שמקדימה אותה בנקודה אחת ושני משחקים עודפים. אקדמיית וינגייט היא קבוצה צעירה של שחקניות בגילאי העשרה, המשתייכות לנבחרות ישראל. גליל עליון מתייצבת למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים עם רצון עז לנצח. הכניסה חופשית, תמיכת הקהל חשובה. 

נחושות לחזור למסלול הניצחונות. שחקניות הגליל