המרוץ לכליה של יגאל לויט

שלי לויט מעמיר חרדה לגורלו של בן זוגה, יגאל, הזקוק להשתלת כליה בדחיפות. על כן, היא פנתה לעזרה בפוסט מרגש ברשתות החברתיות, שאותו אנו מוצאים לשתף כאן.

אני יושבת כאן וכותבת, מרגישה רעד בתוכי ודמעות מלטפות את הקצוות של העיניים.  אני יודעת שאני חייבת לכתוב, לשתף ולבקש עזרה. זה לא מובן לי מאליו שאתם/ן  קוראים וקוראות את המילים שלי. זה לא פשוט לבקש עזרה, אני מבקשת, כי אני לא רואה פתרון אחר. אז נושמת עמוק ומשתפת : יגאל לויט, בן זוגי, חולה במחלת כליות נדירה – תסמונת אלפורט.

קיבלנו את האבחנה לפני שנתיים וקצת, אז הצפי היה עשר שנים עד קריסה מוחלטת של הכליות. הזמן חלף לו – שנתיים שבהן יגאל ואנחנו כמשפחה למדנו לחיות עם המחלה והקושי שהיא מביאה איתה. חשבנו שיש לנו זמן. לפני חצי שנה בערך אובחנה אצל יגאל מחלה נדירה נוספת – פוליכונדריטיס. מאז בחודשים האחרונים הידרדרות מטורפת במצב, עליה בלתי פוסקת של חומרים רעילים בדם – קריסה של הכליות. היום הרופאים אומרים שיגאל יהיה חייב בשבועות\חודשים הקרובים לקבל תרומת כליה או להיכנס לדיאליזה.

מרוץ נגד השעון. יגאל לויט

בחמישי לינואר ילדתי את טבע המהמם לעולם. יחד עם האושר שהביאה הלידה שלו, אני מפחדת שהוא וצליל ואור המקסימים שלנו יגדלו בלי אבא. אני רוצה לתרום לו כליה בעצמי ולא יכולה – כי אני חייבת להישאר בריאה ולטפל בקטנים שלנו, לא יכולה להיכנס יחד איתו לניתוח השתלה כפול. אחותי הנפלאה טל, רוצה לתרום בעצמה – אבל אנחנו עדיין לא יודעות אם התרומה תתאים ותתאפשר מבחינה רפואית. לכן, אני מפיצה את הבקשה שלי לעולם – בבקשה תעזרו לנו לאתר תורם או תורמת כליה ליגאל. בבקשה ממכם ומכן- תפיצו, תשתפו, שהבקשה תגיע לעיניים הנכונות. המון תודה שקראתם/ן, אם יש שאלות, מחשבות, רצון לתרום צרו איתי קשר. שלי: 050-8955275.

משפחת לויט רוצה עוד רגעים מאושרים