כדורגל: קרית שמונה אינה עונה

עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 במשחק החוץ מול מכבי ת”א. הפלייאוף העליון ממשיך להתרחק.

*. צילום: באדיבות דוברות מכבי ת”א

עירוני קרית שמונה שומרת על מומנטום שלילי. לפני זמן קצר נחלה הקבוצה הפסד 1:0 די צפוי במשחק החוץ מול מחזיקת הגביע, מכבי ת”א, שכמו במשחקי הליגה והגביע שנערכו בקרית שמונה, זכתה לפייט מהקבוצה הצפונית, אך לבסוף ידעה מתי ללחוץ על הדוושה ולהכריע את המשחק, הפעם עם ניצחון 0:1, לו היו שותפים מלאים שני הקפטנים של קרית שמונה בעבר הלא רחוק, הבלם עידן נחמיאס והקשר עדן שמיר, שעשו דרך ארוכה ממחלקת הנוער ועד קבוצת הבוגרים עד אשר פרשו כנפיים.

סלובדאן דראפיץ וניב סידי, שעלו למשחקים האחרונים במערך של 4-4-2, ידעו שהערב חשוב לתת פייט במאבקים במרכז המגרש, לכן קרית שמונה עלתה במערך של 4-5-1, כשאת מקומו של הבלם עאיד חבשי, שריצה עונש הרחקה, תפס שחקן הבית איתי בן שבת – ששיחק לצידו של זיו מורגן. בהרכב קרית שמונה עלו שלושה שחקנים שפגשו את קבוצת האם שלהם – המגן הימני גיא מזרחי והקשרים נדב נידם ורועי קהת. קרית שמונה יצאה ברבע השעה הראשונה למספר התקפות מעבר, שלא יצרו איום ממשי. מנגד, התל אביבים ככל שחלפו הדקות הגבירו את עוצמת הניסיונות, מזלה של קרית שמונה היה שמכבי ת”א לא מספיק מרוכזת וברטקוש היה במיטבו ולכן התוצאה נותרה 0:0.

גם הפעם מצא עצמו בצד המפסיד. זיו מורגן במשחק הליגה הקודם בין הקבוצות (צילום: באדיבות דוברות מכבי ת”א)



בפתיחת המחצית השניה של המשחק רגע של מחלוקת: הקשר התל אביבי, דן ביטון, הוכשל ברחבת קרית שמונה, אך השופט דוד פוקסמן החליט שלא לפסוק בעיטת פנדל. עשרים דקות מאוחר יותר אותו ביטון הכניס לעניינים את החלוץ ג’ורג’ה יובאנוביץ’, שנכנס שבע דקות קודם לכן להופעת בכורה, ובזכות מסירה של ביטון כבש שער בבעיטה מהרחבה וסלל את דרכה של קבוצתו ליתרון 0:1.  חילופים שערכה קרית שמונה בהמשך, לא הביאו את הישועה. כניסתו של החלוץ ווילי ברבוסה, בדקה ה-75, לא הביאה מפנה משמעותי. בדקה ה-80 עלה להופעת בכורה הבלם ארז איסקוב, שרק ביום חמישי עבר לקרית שמונה מהפועל ר”ג מהלאומית, בשורותיה לא שיחק מחודש אוקטובר האחרון. עד לסיום התוצאה נותרה בעינה.

לעת עתה, חמישה מחזורים לסיום העונה, קרית שמונה מרוחקת עדיין 4 נקודות מהפלייאוף העליון, אך כל תוצאה שתושג מחר במשחק בין הפועל חדרה להפועל חיפה תגדיל במשהו את הפער.

דז’וגאס ברטקוש, גיא מזרחי, זיו מורגן, איתי בן שבת (אריאל שרצקי – 90), ניר דרורי (ארז איסקוב – 80), יוליוס זוקה (שלו דסטה – 90), נדב נידם, אדריאן רוצ’ט (ווילי ברבוסה – 75), רועי קהת, ידין לוגסי, איתמר שבירו.3

לא הצליח לשמור על רשת נקייה. דז’וגאס ברטקוש (צילום: פושקו)