כדורגל: שישי מאופס למדי

הפועל עירוני צפת ובני טובא ציפו לפתיחה טובה הרבה יותר של משחקי הפלייאוף. רשמים ממשחקיהן בכתבה זו.

משחקי הפלייאוף בליגה ב’ יצאו היום לדרך. שתיים משלוש הקבוצות שאנו מסקרים התייצבו היום למשחק ראשון שלהן – כל אחת במסגרת שאליה היא שייכת. קיווינו לניצחונות, קיווינו לשערים, אך המציאות טפחה על פנינו. את אלה נקבל קרוב לוודאי ביום שני הקרוב, במשחק שבו בני ממב”ע תארח את איחוד בני מג’דל כרום.

הפועל עירוני צפת החלה את משחקי הפלייאוף העליון במשחק מול צעירי טמרה. צפת הייתה עד כה קבוצה מאוד חזקה במשחקי הבית, אך דווקא היום ספגה מפלה בשיעור 3:0, עם שער שספגה במהלך המחצית הראשונה ועוד שניים בשלב מתקדם של המחצית השניה, במשחק שבו הקבוצה האורחת לא גילתה יכולת שיא, אך החולשה הצפתית בלטה מאוד ונוצלה עד תום ע”י היריבה מהגליל התחתון.

בני טובא א-זנגריה החלה את דרכה בפלייאוף התחתון במשחק חוץ מול מכבי ג’דיידה-מקר, שמקדימה אותה בפער ניכר. טובא התייצבה למשחק, כשהיא מרוחקת 4 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן (צעירי סכנין) ו-7 נקודות (אחווה שעב) מהמקום המוביל להישארות בליגה. בשונה משני המשחקים הקודמים בין הקבוצות, בהם הקבוצה המארחת ניצחה בביתה 0:1 וטובא ניצחה במשחק שנערך בצפת 1:2 – למרות שהחלה את האימונים לעונה ימים ספורים קודם, הפעם המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והוא הסתיים בתוצאת שוויון 0:0, שעוזרת במשהו לטובא, שצמצמה את הפער בינה לבין המקום המוביל למשחקי המבחן ל-4 נקודות, בעקבות הפסדה של צעירי סכנין 2:1 לאחווה שעב – שכעת מקדימה את טובא ב-9 נקודות.

מפלה בתחילת הפלייאוף. שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק “צפת המצולמת”)