כדורגל: סיכום סופ”ש במחלקת הנוער

סיכום מחזור משחקי סופ”ש בגזרת מחלקות הנוער, בכתבה זו.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר נציגי אזורים אלה בקבוצות מרחבי הארץ, חוזרת ליום ראשון אחרי תקופה ארוכה. אז מה בתפריט? מחלקת הנוער שפעילותה הוגבלה בשל השלג, מחלקות הנוער שעומדות על כמעט מאה אחוזי הצלחה, נציגי אזור שכבשו לזכות קבוצתם ועוד. מתחילים בסקירה.

המגרש הכי מושלג בארץ. האצטדיון בכפר בוקעתא, המשמש את קבוצות בני ממב”ע

בני בן זקן – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, חווה עם קבוצתו הפסד 3:0 במשחק הדרבי מול קבוצת הצמרת של הפועל ת”א.

עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, כבש מחזור שלישי ברציפות. אלמישלי רשם הופעה בת 59 דקות במשחק הניצחון 0:3 על הפועל חדרה, בו כבש בדקה ה-29 את שער הליגה השמיני שלו העונה.

קבוצת הנוער של עירוני נשר, נועלת טבלת ליגת העל, הפסידה 2:0 במשחק החוץ מול הפועל ר”ג. אוהד לוי (קרית שמונה) – רשם הופעה מלאה, בעוד שהקשר ארז יאור (כפר בלום) עלה כמחליף בדקה ה-68.

שחף ספיר (יסוד המעלה) – חלוץ קבוצת הנוער הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:1 למכבי פ”ת.

אביהוא סבתי (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:3 על מוליכת טבלת יזרעאל, איחוד בני כפר קרע. סבתי להט עם צמד שערים, סחט שתי הרחקות משחקני יריבה שביצעו עליו עבירות ברוטאליות, שסייעו לקבוצתו לצמצם לשתי נקודות את הפער מפסגת הטבלה.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד. שמש בישל את שער הניצחון לזכות קבוצתו בדקה ה-68.

אור בן זקן (קרית שמונה) – שמשחק כקשר במחלקת הנוער של עירוני טבריה, רשם ביום שישי הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצת נערים ג’ 1:0 להפועל עמק הירדן. יום למחרת רשם הופעה בת מחצית אחת בניצחון קבוצת נערים ב’ 0:3 על מ.כ מג’דל כרום שאגור.

השערים שכבש אביהוא סבתי


עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוע
ר שומרת על המקום השישי בליגת העל, בזכות ניצחון 2:4 במשחק החוץ על קבוצת התחתית של בני סכנין, שמודרכת לאחרונה ע”י סלאח חסארמה – כדורגלן ומאמן העבר של קרית שמונה. כבר במחצית הראשונה קרית שמונה עשתה צעד גדול לניצחון, שער של רוי הראל וצמד של מוחמד אבו רומי העניקו לה יתרון 0:3. במחצית השניה סכנין הצליחה לחזור למשחק עם שערים בדקות ה-65 וה-78, אך שער שכבש בדקה ה-84 אמירן אבו זייד, שעלה כמחליף, קבע את תוצאת המשחק.

קבוצת נערים א’ עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים – והפעם ניצחון ביתי 0:1 מרשים במפגש הקצוות מול המוליכה, הפועל ת”א – שמודרכת ע”י חלוץ העבר, עומר דמארי. שער שכבש ג’ואן חלבי בדקה ה-75 העניק לקרית שמונה את הניצחון, שמקפיץ אותה למקום הלפני אחרון בטבלה. קרית שמונה עדיין מרוחקת 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגת העל.

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון ביתי 0:3 בקרב התחתית הביתי מול בית”ר טוברוק נתניה. שערים של נטע ברקת וליאם אלוק העניקו לקרית שמונה יתרון 0:2, בתום המחצית הראשונה. במחצית השניה שער של ינון אוחנה בשלהי המשחק סגר עניין. בעקבות התוצאה קרית שמונה מתרחקת 6 נקודות מהקו האדום ו-5 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מעמד איתן בפסגת טבלת מחוז חוף ועל מרחק גדול מיריבותיה, בזכות ניצחון 0:6 במפגש הקצוות הביתי מול בית”ר חיפה. ריו לגיסימו כבש שער בשלב מוקדם של המשחק. במחצית השניה הראל נפתלי כבש צמד, בנוסף לשערים שכבשו אריאל חדד, נעם מזרחי ואיתי שריקי.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:3 בביתה את הפועל נוף הגליל. כבשו לזכותה: עאמר אבו סאלח,שליו דיין ואביעד מלכה.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:2 את משחק החוץ מול קבוצת המשנה של מ.כ נווה יוסף חיפה.

קבוצת טרום א’ חזרה מקרית ביאליק עם הפסד 3:1.

עוד לא אבדה תקוותם. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:3 את קבוצת מ.ס. ג’דידה מכר במשחק בית. כובשי השערים: אורי טינסקי, איתי אזולאי ודניאל בן גל.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:3 את קבוצת צעירי טמרה במשחק חוץ. כובשי השערים: עידו אלכסנדר, גוני אשכנזי וניצן בנישו.

קבוצת טרום א’ סיימה בתוצאת תיקו 2:2 מול קבוצת אלאתיחאד נצרת במשחק חוץ. כובש השערים: אילי זהבי (צמד).

חזרו מטמרה עם ניצחון. קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן

בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ הייתה היחידה מבין קבוצות המחלקה ששיחקה בסופ”ש האחרון. משחקיהן של קבוצות הנוער וילדים א’ לא יכלו להתקיים, בשל השלג הרב שכיסה את האצטדיון בכפר בוקעאתא. קבוצת נערים ב’ נפרדה ביום שישי האחרון מפסגת הטבלה, אחרי שהפסידה 2:1 במשחק החוץ מול סקציה מעלות תרשיחא, שעולה למקום הראשון בזכות יחס פנימי עדיף בהתמודדויות מול ממב”ע. הקבוצה המארחת כבשה שער ראשון בדקה ה-20, אך בדקה ה-48 סאמר חאלבי כבש שער שוויון. לרוע מזלה של ממב”ע, ממש בסמוך לסיום המשחק הקבוצה המארחת כבשה את שער הניצחון, שהנחיל לממב”ע הפסד ראשון.

הפסד ראשון העונה. שחקני קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ג’, שמדורגת בשיפולי צמרת מחוז צפון 1, סובלת ממכת בידודים. הקבוצה שיחקה משחק שני בתוך 48 שעות. לאחר שהפסידה 5:1 לבני אעבלין, משחק שאליו התייצבה עם 13 שחקנים, ביום שישי התייצבה למשחק החוץ מול הפועל עראבה, השלישית בטבלה, עם 11 שחקנים בלבד – ובסיום הפסידה 3:0.

הפועל טובא

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק מול מ.כ בועיינה נוג’ידאת.

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים א’ נחלה הפסד ביתי 6:0 במשחק מול הפועל מטה אשר, שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה.

נתנו את המקסימום במינימום סגל. קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת