כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער


כמדי סופ”ש, כתבה לקראת משחקי מחלקות הנוער של קבוצות הגליל העליון והגולן.

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער של הגליל העליון והגולן. רגע לפני שהוא יוצא לדרך, מבט לעבר משחקי סופ”ש בגזרת מחלקות הנוער של המועדונים השונים. כמו בסופ”ש שעבר, גם בסופ”ש הזה מהדורה מצומצמת של משחקים, הן בשל תחזיות מזג האוויר, הן בשל בידודים בקבוצות והן בשל עניינים טכניים כאלה ואחרים. אחרי ימים של מזג אוויר סוער, מגיע לו סופ”ש עם מזג אוויר קר, אך ידידותי לכדורגל. ההמלצה שלנו, תתלבשו היטב והגיעו לעודד את כדורגלני הדור הצעיר. מתחילים בסקירה.

פותחים את סופ”ש במשחק עונה. שחקני קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



משחקי יום שישי


11:00, מעלות: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע, מוליכת טבלת מחוז צפון, תתייצב לסוג של משחק עונה מול סקציה מעלות-תרשיחא, שמדורגת שני מקומות מתחתיה ואותה היא מקדימה ב-3 נקודות. ניצחון של ממב”ע ייתן לה דחיפה גדולה במאבקי הזכייה באליפות וההעפלה לליגה הארצית. הפסד יצמיד את הקבוצה המארחת אליה ויהפוך את המאבק לצמוד והדוק עוד יותר.

13:00, נחף: קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת, שביום רביעי האחרון התייצבה עם 13 שחקנים בלבד למשחק החוץ מול בני אעבלין ונחלה הפסד 5:1 (שער של עמית אזרן), תקיים משחק שני בתוך 48 שעות, הפעם משחק חוץ מול הפועל עראבה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה ולה מספר נקודות זהה לשל צפת, למרות ששיחקה משחק אחד פחות.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה: הצגה כפולה תיערך במגרש זה. בשעה 12:15 תארח קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל, שמדורגת שני מקום מעל המקום האחרון, את מוליכת הטבלה – הפועל מטה אשר, ששואפת לזכות באליפות ולהעפיל לליגה הלאומית. בשעה 14:45 קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל נוף הגליל.

ינסו לעשות את המקסימום, למרות הסיטואציה המורכבת. שחקני קבוצת נערים ג’ של צפת



משחקי השבת

עירוני קרית שמונה, משחקים במגרש הסינטטי


בשעה 11:15 קבוצת נערים ג’, שמוליכה את טבלת מחוז חוף, תארח למפגש קצוות את בית”ר חיפה.

בשעה 13:45 קבוצת נערים א’, שמדורגת מתחת לקו האדום ומרוחקת 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן להישארות בליגת העל, תארח את מוליכת הטבלה, הפועל ת”א, עם תקוות להצליח ולהפתיע קבוצה שכמעט ולא איבדה נקודות העונה.

בשעה 16:15 קבוצת נערים ב’, שמקדימה ב-4 נקודות את הקו האדום וב-2 נקודות את המקום שמוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגת העל, תארח למפגש תחתית חשוב את בית”ר טוברוק נתניה, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת. קרית שמונה ספגה שערים בדקות הסיום של שלושת המשחקים האחרונים – מה שעלה לה באיבוד של לא מעט נקודות, דבר שהיא לא תוכל להמשיך להרשות לעצמה.

עירוני קרית שמונה – משחקי חוץ

קבוצת הנוער
, שמדורגת במרכז טבלת ליגת העל, תתארח בשעה 11:00 אצל בני סכנין – שמדורגת מתחת לקו האדום ומרוחקת 4 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה הבכירה.

קבוצת טרום א’ תתארח בשעה 12:00 אצל מכבי צור שלום/קרית ביאליק.

קבוצת ילדים ג’ תתארח בשעה 14:30 אצל קבוצת המשנה של מ.כ נווה יוסף חיפה.

הפעם אין מקום למעידות. שחקני קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



משחקי השבת – מ.כ גליל גולן

10:00, עילוט: קבוצת טרום א’ תתארח אצל הפועל אליתיחאד נצרת.

12:00, טמרה: קבוצת ילדים ג’ תתארח אצל צעירי טמרה.

12:30, כפר בלום: קבוצת ילדים ב’ תארח את מ.ס ג’דיידה-מקר.


משחקים נוספים בשבת

הצגה כפולה באצטדיון בוקעתא: בשעה 12:30 קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תארח את הפועל תרשיחא, בשעה 14:00 קבוצת הנוער של בני ממב”ע – שמקדימה ב-3 נקודות ומשחק עודף את הקו האדום ומרוחקת 5 נקודות מהמקום המוביל לעליה לליגה הלאומית, תארח את מ.ס ג’דיידה-מקר, שמקדימה אותה בנקודה אחת ומשחק עודף.

15:00, בועיינה – נוג’ידאת: קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא תתארח אצל הקבוצה המקומית.

יום ראשון

16:00, צפת: קבוצת ילדים ב’ תארח את איחוד בני שפרעם.

היחידים שנשארים לארח. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן