שוהם בדרך לזהב

שוהם אברהמי זכה באליפות הארץ באגרוף תאילנדי. תואר “ספורטאי השבוע” מוענק לו.

בחודש שעבר התקיימה בכרמיאל אליפות ישראל באגרוף תאילנדי.  ינאי הרדוף בן ה-15 מאיילת השחר זכה בקטגוריית משקל 48 ק”ג לגילאי 15-18,  רון לוי – בן 13 מאיילת השחר, זכה במקום הראשון בקטגוריית גילאי 12-14 במשקל של עד 48 ק”ג,  שוהם אברהמי – בן 13 ממחניים, התחרה בקטגוריית גיל 12-14 במשקל של עד 39 ק”ג וזכה בפעם השניה ברציפות באליפות ישראל. פול בנג’מין, מאמנם של השלושה, חלק להם שבחים : “שלושת הלוחמים מתאמנים כבר מספר שנים 3 יחידות אימון בשבוע, כל אימון אורך כשעתיים והם מוסיפים לפחות עוד שני אימונים בשבוע בבית – שכוללים ריצות ועבודה על כוח מתפרץ. שלושתם נערים מנומסים שמראים המון כבוד לזולת. צפוי להם עתיד ורוד עם אפשרות להצליח גם בזירה הבינלאומית. אני גאה בהם ושמח להיות מאמן של נערים מוכשרים ובעלי ערכים שכמותם”.

אלופים אמיתיים. רון לוי (מימין) וינאי הדרוף חוגגים



את תואר “ספורטאי השבוע” אנו מעניקים לשוהם אברהמי, שזכה בפעם השניה ברציפות באליפות הארץ. אברהמי מתאמן מגיל 6 באגרוף תאילנדי תחת הדרכתו של פול בנג’מין והוא מסכם בסיפוק רב את פועלו בתחרות: “הגעתי לתחרות מאתגרת, שבשונה מהפעם הקודמת היו בה פחות משתתפים. ניצחתי שלושה סיבובים בקרב שבו התחריתי. היה לחץ לפני התחרות, אבל ככל שחלפו הדקות במהלך החימום הוא ירד בהדרגה. גם התמיכה של פול, של אבי ושל חבריי, עזרה לי מאוד – וזה המקום להודות להם. בקרב הייתי חדור מטרה, ממוקד ומרוכז, עשיתי את הדברים בצורה טובה ואני שמח שעמדתי במשימה. ההרגשה מצוינת ונותנת תיאבון גם להמשך הדרך”.

תמונת ניצחון. שוהם אברהמי חוגג את הזכייה



כבר שבע שנים ששוהם אברהמי מתמיד בפעילות אגרוף תאילנדי – והוא מסביר את הסוד: “חיפשתי בגיל ילדות פעילות שתעזור לי לאזן את האנרגיות, מצאתי פעילות שמאוד ריתקה אותי, מאוד מאתגרת. התרשמתי כבר בהתחלה שפול מביא איתו שילוב של דרישות מקצועיות גבוהות לצד אווירה נעימה ואוזן קשבת לחניכים. אני מאוד נהנה להתאמן עם פול, מאוד להתאמן בקבוצה התחרותית מזה 4 שנים ובקבוצת הנוער כבר שנתיים. במשך הזמן הפעילות הזו תרמה לי המון לביטחון העצמי, למיקוד בספורט וגם בצד החברתי. אני מתאמן עם חבר’ה טובים, שהפכו לחברים יקרים גם מחוץ למסגרת של האימונים. התמיכה של פול והתמיכה בינינו מאוד עוזרת לכולנו להצליח ולעלות ברמה”.

שוהם אברהמי כבר מסמן מטרות נוספות – והוא מכוון גבוה:”אני מקווה להתחרות בחו”ל, לזכות בתארים של אלוף עולם ואלוף אירופה”.

רוצים לכבוש ביחד עוד הרבה פסגות. שוהם אברהמי ומאמנו, פול בנג’מין