כדורגל: קר בחוץ, חם בליגה ב’

מחזור אחד לפני סיום שלב הבתים מצפה לנו שישי על כל הקופה בליגה ב’.

שישי של כדורגל בגזרת מחוז צפון א’ בליגה ב’. כמו בשבוע שעבר, גם השבוע שני משחקים בתפריט – אחד מהם יפגיש שתיים משלוש הקבוצות שאנו מסקרים. מאחר ומדובר במחזור הלפני אחרון של שלב הבתים מדובר במחזור של משחקים על כל הקופה. בני ממב”ע והפועל עירוני צפת שואפות לסיים בשלישיה הראשונה ולהעפיל לפלייאוף העליון, בני טובא א-זנגריה שואפת לשפר ככל האפשר את מעמדה לקראת משחקי הפלייאוף התחתון.

בשעה 11:30 בני ממב”ע תתארח אצל צעירי סכנין. ממב”ע מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם מספר נקודות זהה לזה של הפועל עירוני צפת, שמדורגת במקום השלישי. שתי הקבוצות מרוחקות נקודה אחת מהמוליכה הפועל עירוני כרמיאל ומסגניתה, אחווה כפר מנדא, ששיחקה משחק אחד יותר מהן. ממב”ע תתארח אצל הקבוצה שמדורגת במקום השביעי בטבלה, שנמצאת במגמת שיפור משמעותית במשחקים האחרונים. לממב”ע יהיה זה משחק שני בתוך שלושה ימים, לאחר שבאמצע השבוע ניצחה 1:4 את איחוד מג’דל כרום. ממב”ע יודעת, שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לעלות לה ביוקר ולפגום בסיכוייה להגיע לפלייאוף העליון. סכנין שואפת להמשיך בפורמה טובה ולהימלט מהקו האדום.

שתיהן רוצות פלייאוף עליון. בני ממב”ע (באדום) והפועל עירוני צפת (צילום: מדיה בני ממב”ע)


בשעה 13:00 בני טובא א-זנגריה “תארח” במגרש בצפת את הפועל עירוני צפת. טובא מדורגת במקום הלפני אחרון ומרוחקת 5 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. אחרי תבוסת ה-6:0 בכרמיאל בשבוע שעבר, טובא תעשה כל שביכולתה להיראות טוב מול צפת, שמתייצבת למשחק הזה בסיטואציה בעייתית: הקבוצה תתייצב למשחק ללא המאמן אלון אלוק, האבל על מות אמו, כשבנוסף לכך, אחד מאנשי הצוות של הקבוצה אובחן כחיובי לקורונה – ובקבוצה ממתינים לתוצאות בדיקות הקורונה של השחקנים. לצפת יש סגל שחקנים עשיר ואיכותי יותר, כזה שיוכל להתמודד גם עם חסרון של מספר שחקנים, אך עדיין אין להקל ראש בטובא, שאם תבוא מפוקסת וחדורת מוטיבציה למשחק היא תוכל לתת פייט לקבוצה הצפתית.

יצליחו לשחזר את החגיגות? שחקני טובא בימים שמחים יותר