כדורגל: שערים והתרחשויות בגזרת “השגרירים”

הכדורגלן שכבש שער בכורה בבוגרים, זה שכבש מול “האקסית” על אלה ועוד בפינת “השגרירים”.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה הנפרשת על שבוע שלם, שכוללת בתוכה גם ספיחים ממשחקי גביע המדינה וגם ממשחקי הליגות השונות. אז מה בתפריט? החלוץ שכבש שער בכורה בבוגרים, הבלם שכבש מול ה”אקסית”, המגן שחזר לקבוצתו הקודמת ועוד. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

דני עמוס
(כפר בלום) – שוערה של מכבי נתניה, רשם אמש הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:1 על בני סכנין, חמישה ימים לאחר שרשם הופעה בת 120 דקות במשחק ההפסד 2:1 בגביע המדינה מול הפועל באר שבע.

עידן נחמיאס (אניעם) – בלם מכבי ת”א, רשם בשבת האחרונה הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:3 על הפועל ירושלים, ארבעה ימים לאחר שרשם הופעה בת 120 דקות וכבש שער בדו קרב הפנדלים במשחק הניצחון 3:5 על “האקסית” מקרית שמונה במסגרת גביע המדינה.

רותם חטואל (חצור) – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, רשם הופעה בת 20 דקות בשבוע שעבר, במשחק הניצחון 1:2 של קבוצתו על מכבי נתניה, בתום הארכה.

שם את הסנטימנטים בצד. עידן נחמיאס (צילום: מדיה מכבי ת”א)



ליגה לאומית


בר הלל (קרית שמונה) – בלם הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במדי קבוצתו ביום שישי האחרון, במשחק מול הפועל פ”ת שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. המושבה בהפועל רעננה מתרחבת עם צירופו של המגן דניאל טוויזר (בני יהודה), שחוזר לקבוצתו מהעונה שעברה, לאחר החל את העונה בהפועל פ”ת.

נאור עבודי (קרית שמונה) – מגינה השמאלי של הפועל עפולה, שולב אתמול ב-10 הדקות האחרונות של המשחק בו קבוצתו ניצחה 0:2 את הפועל ר”ג.

חוזר לרעננה. דניאל טוויזר



ליגה א’

גל אלמישלי (קרית שמונה) – שהחל ממש לאחרונה קריירת בוגרים, כבש ביום שישי האחרון שער בכורה במדי קבוצתו החדשה, מ.ס רובי שפירא, במשחק בו הפסידה 2:1 למוליכה עירוני טבריה.

עמיר אבלס (מטולה) – קשרה של הפועל הרצליה, רשם הופעה מלאה וכבש שער במשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:2 בביתה להפועל כאוכב.

טל ויגדרוביץ’ (קרית שמונה) – קשרה של הפועל בועיינה, היה שותף מלא לניצחונה של קבוצתו 0:1 במשחק החוץ מול עירוני נשר.

רץ לאבא. גל אלמישלי אחרי הבקעת השער (צילום: עודד חסין)

כבש, אך מצא את קבוצתו בצד המפסיד. עמיר אבלס (צילום: דאפר מאחמיד – דאבל פס)



ליגה ב’

הפועל עירוני כרמיאל הביסה 0:6 את בני טובא א-זנגריה. בשורות כרמיאל הקשר אהוד מערבי (חצור) רשם הופעה מלאה ואף כבש שער, בעוד ששחקן הכנף סהר דהאן הוחלף בדקה ה-82.

ליגה ג’

יזאן מרעי – קשר הפועל גני תקווה, רשם הופעה מלאה במשחק מול מכבי גבעת שמואל, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

אליאב מלכה – בלם הפועל שלומי, רשם הופעה מלאה במשחק מול מ.כ אבירי הצפון, שהסתיים בשוויון 0:0.

גם לכבוש הוא יודע. אהוד מערבי