כדורגל: סיכום שבוע של כדורגל

כמדי שבוע, סיכום הנעשה במחלקות הנוער מהגליל והגולן.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן, וכן אחרי כדורגלני האזור המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה קצת מאוחרת, בשל קיומם של שלושה משחקים שנערכו היום ועוזרים לנו למלא את המדור, זאת לאחר שבסופ”ש האחרון נדחו משחקים רבים של קבוצות מחלקת הנוער של בני ממב”ע, הפועל מרום הגליל, מ.כ גליל גולן ואחרות. מתחילים בסקירה.

כבש גם השבוע. אביהוא סבתי



השגרירים

מתחילים עם ליגת העל לנוער. עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 75 דקות במשחק הניצחון 1:3 על עירוני נשר. אלמישלי כבש במשחק זה את שערו השביעי העונה. בשורות נשר עלה כמחליף בדקה ה-79 בהופעת בכורה הקשר אוהד לוי (קרית שמונה) – שהושאל מעירוני קרית שמונה.

שחף ספיר (יסוד המעלה) – חלוץ הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק החוץ מול בית”ר ירושלים – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

עוברים לליגה הארצית לנוער. עירוני טבריה שבה מכאוכב עם ניצחון 0:1 מכרמיאל, שעוזר לה במאבקי העליה לליגה הלאומית. בשורות טבריה רשמו הופעה מלאה הבלם מעיין אורון (כפר בלום) והקשר אורי ברנזון (צפת). הקשר ליאד סופר (צפת) רשם הופעה בת 45 דקות.

אביהוא סבתי (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:9 מול אחווה כפר מנדא ואף התכבד בכיבוש שערו ה-11 העונה.

נועם שמש (צפת) – רשם הופעה מלאה במדי קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, במשחק הניצחון 1:2 על עירוני נשר. שמש היה מעורב בשני השערים.

אור בן זקן
(קרית שמונה) – רשם ביום שישי הופעה בת 25 דקות במשחק הניצחון של קבוצת נערים ב’ של עירוני טבריה על הפועל כפר כנא. היום רשם בן זקן הופעה מלאה במדי קבוצת נערים ג’ במשחק הניצחון 2:4 על בני כאבול.

שחקן כובש. עידו אלמישלי במדי נבחרת הנוער (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)



עירוני קרית שמונה


קבוצת הנוער שיפרה בשבת האחרונה במרכז טבלת ליגת העל, בזכות ניצחון ביתי מרשים 0:4 על קבוצת התחתית של הפועל באר שבע. הקשר אלמוג בוים להט עם צמד שערים (15,48) החלוץ האפריקאי יוסף דוסו כבש שער בדקה ה-55 בהופעת הבכורה שלו, ניב טבול קינח עם שער בדקה ה-76.

קבוצת נערים א’, שניצחה שני משחקים ראשונים העונה, נחלה הפסד 4:0 במשחק החוץ מול מכבי נתניה – והיא ממשיכה לנעול את טבלת ליגת העל.

קבוצת נערים ב’ סיימה בשבת האחרונה בתוצאת שוויון 2:2 את משחק החוץ מול הפועל באר שבע, שהוליכה 0:1 במחצית הראשונה, אך צמד שערים שכבש ראמי בטחיש (50,60) חולל מהפך, אך דקה לפני סיום המשחק ספגה את שער השוויון. הקבוצה ספגה לפני זמן קצר הפסד 2:1 מאכזב וכואב במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של מכבי נתניה, שהוליכה 0:1 משער שהובקע במחצית הראשונה. שער מרהיב שכבש אליה יפרח בבעיטה מ-30 מטרים העניק לקרית שמונה שוויון בדקה ה-70, אך דקה אחת לתום המשחק נתניה כבשה את שער הניצחון. בעקבות התוצאה קרית שמונה מקדימה את הקו האדום של ליגת העל בפער של 4 נקודות.

קבוצת נערים ג’ מחזקת עמדות בפסגת טבלת מחוז חוף, לאחר שניצחה במוצאי השבת 1:4 את הפועל מטה אשר, שהייתה במקום השני והייתה מרוחקת 4 נקודות מהפסגה. שער עצמי שנכבש בדקה ה-3 ושער שכבש הראל נפתלי בדקה ה-25 העניקו לקרית שמונה יתרון 0:2. הקבוצה האורחת כבשה שער מצמק בדקה ה-49, אך שערים שכבשו איתי שריקי (57) והראל נפתלי שהשלים צמד בדקה ה-74, סגרו עניין והעניקו לקרית שמונה ניצחון שמעניק לה ניצחון 1:4, שפותח פער של 7 נקודות בין קרית שמונה לדולקות אחריה מסכנין ומטה אשר.

קבוצת ילדים א’ חזרה לסגל מלא וניצחה 1:6 את מ.ס רובי שפירא חיפה. כבשו לזכותה:נהוראי אוחנה, גיא רומש, הראל כהן, גלעד ליטמן, אושרי דרור ויהונתן בן שמעון.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:3 את בני סכנין. את השערים כבשו: איתי שיש,איתמר סויסה ועמאר אבו סאלח.

תצוגת תכלית. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה



הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער עלתה למקום הלפני אחרון, בזכות ניצחון 1:4 במשחק החוץ מול צעירי סכנין. טוני סאבא העלה את צפת ליתרון בדקה ה-36. מוחמד הייב הכפיל את יתרונה של צפת בדקה ה-41. במחצית השניה צפת ביססה את ניצחונה בזכות צמד שערים שכבשו אורי פלס (50,57).

קבוצת ילדים א’ ניצחה היום 2:4 את צעירי בענה. שוהם שמש הצטיין עם צמד שערים ובישול. עוד כבשו לזכותה של צפת: עילאי טוויזר ואורי סבן.

שלישי בהילוך רביעי. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ ניצחה שני משחקים בהפרש של שישה ימים. ביום רביעי ניצחה 1:6 את הפועל קרית ים. את השערים לזכותה כבשו: אלון שמעוני – צמד. זיו להד. דניאל בוהדנה. עומר כץ ויהונתן חדד. היום זכתה הקבוצה בניצחון 0:5 על מכבי עוספייה. כבשו לזכותה:  יהונתן חדד  צמד,  ליאור קרישטל, אבישי עומר וזיו להד.

מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת הטבלה, למרות שרצף הניצחונות שלה נקטע עם תוצאת שוויון 2:2 במשחק החוץ מול מכבי כפר מנדא, שחזרה מפיגור 2:0 עם שני שערים במחצית השניה, זאת לאחר שקצרין צעדה ביתרון 0:2 משערים שכבשו אוריה יהודה (8) ודקל קרן (20).

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 3:2 במשחק החוץ מול צעירי טמרה. שער עצמי ושער שכבש רתם תפארת היו במכסת השערים שכבשה גליל גולן.

שני ניצחונות מרשימים ברצף. קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון