כדורגל: נאיבית שכמותך…

עירוני קרית שמונה נפרדה בתוצאת שוויון 2:2 מבית”ר ירושלים, שהשווה בסמוך לסיום.

אם עירוני קרית שמונה לא תעפיל למשחקי הפלייאוף העליון, להפסד הנקודות הערב, במשחק הביתי מול בית”ר ירושלים, בהחלט יהיה חלק בעניין. נראה כי עירוני קרית שמונה התייחסה לצרות של בית”ר ירושלים ולעובדה שהיא הגיעה בסגל קצר למשחק הערב, כטריגר שמאפשר רפיון ולא ללחוץ על הדוושה בכל הכח, אך מסתבר שהקבוצה מהבירה, עם כמה שהיא חבולה ועמוסה בבעיות, לא באה כנועה לקרית שמונה ואת דרכה הביתה היא עושה עם נקודה אחת, עם שני שערי זכות משלושה בעיטות למסגרת שערה של קרית שמונה, שמצידה בעטה 9 פעמים למסגרת הירושלמית ודייקה רק פעמיים.

הקבוצה מהבירה פתחה את המשחק עם שער מהיר. מסירה של תמיר עדי לעברו של לירן רוטמן ברחבה, הסתיימה בבעיטה של האחרון לרשת של ברטקוש וקבעה יתרון 0:1 לבית”ר ירושלים. קרית שמונה נראתה לא טוב במחצית הראשונה ולמרות ניסיונות כאלה ואחרים למחוק את יתרונה של האורחת, התוצאה נותרה בעינה.

שוב פעם כבש במחצית השניה. זיו מורגן (צילום: פושקו)



את המחצית השניה של המשחק קרית שמונה פתחה באנרגיה התקפית. ארבע דקות לאחר פסילת שער בטענת נבדל שכבש איתמר שבירו, התקפה של קרית שמונה הסתיימה בשער חוקי בבעיטה ממטרים ספורים מהשער הבית”רי מרגלו של הקשר סמואל בראון – שקבע שוויון 1:1. 27 דקות מאוחר יותר הגיע המהפך, הגבהת קרן נמוכה מרגל של הבלם זיו מורגן טיילה ברחבה ומצאה את זיו מורגן בלתי מכוסה ברחבה וזה בעט לרשת הירושלמית וקבע מהפך – 1:2 לזכות קרית שמונה. דקות ספורות לאחר מכן, ברטקוש הציל מצב של אחד על אחד, כשסיכל שער בטוח מניסיון של האסלביינק האורח. בדקה ה-89 הרמת קרן של אורן ביטון, “אקס” קרית שמונה, נהדפה בצורה לא טובה, אופיר קריאף – “אקס” אחר של קרית שמונה, ארב לכדור ובעט ממטרים ספורים לרשת של קרית שמונה וקבע את תוצאת המשחק – שוויון 2:2.

בעקבות התוצאה החמיצה עירוני קרית שמונה הזדמנות לשפר עמדות במסגרת מאמציה לסיים את העונה הסדירה בין שש הראשונות ולזכות בכרטיס לפלייאוף העליון. הקבוצה מדורגת במקום החמישי בטבלה ומקדימה בשתי נקודות את המקום השביעי אותו חולקות הפועל חיפה ומ.ס אשדוד, אך אם מכבי נתניה תנצח מחר את בני סכנין, הפער מהמקום השביעי יפחת לנקודה אחת בלבד.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, גיא מזרחי, זיו מורגן, עאיד חבשי, ניר דרורי (עלא ג’עפר – 71), סמואל בראון (אובידיו ביק) , יוליוס צוקה (ידין לוגסי – 46), נדב נידם, רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 90), מורגן פרייר (מוחמד שאקר – 71), איתמר שבירו.

בהחלט תחושה של החמצה. שחקני עירוני קרית שמונה הערב